Okuduğunuz şiir 20.7.2010 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
2sin Arası
Bir yanım o dedim; anam babam gibi vazgeçemediğim Ah! İnanmadın, inanmadı ya da inanmak istemediniz Ne iyi ettiniz…
İki sin arasındayım, iri iri gözler hapsinde Kimine göre hain, kimine göreyse helaldir katlim Ah, asılmalıyım, asılmalı! Çünkü helâldir katlim...
Oysa asılmaya takatim mi var Hangi yanım kaldı ki, yara beresiz Devrilmiş ömür düşmüş üstüme Kırılan belime tekmeyi basar Ve bir de siz…
İki sin arası yağar yağmurlar Her köşe başında bir çocuk üşür Kiminin gözleri göklerde kalır Kiminin gözleri bakar toprağa Ve susar şarkılar, çığlıklar kopar Karşıma dikilir tüm diktatörler Üşürüm Titrerim Göz göz olurum Islanır giderim iliklerimce Anlamazsınız…
Sonra başlar hesap şu felek ile Ne canım aşk ister ne de sevgili Bir kadın asılır iki yakama Başımdan aşağı dökülür vebal Ve aşk... Gönlüme taht kurmuş bir korkuluktur Kondurmaz kuşları gönül bahçeme O bana hayrandır ben ona kurban Her kurban oluşum bir intihardır Sizinse gözleriniz cellât Öldüğümü bile göremezsiniz...
İki sin arasındayım /ikisinin arası/ Bir yanım devlet-millet telaşındadır Bir yanım öz canım ve çocuklar Öz canımdan vazgeçtim de, ya çocuklar? Tükürüp dururlar yüzüme karşı Onlarca küfrü ve tonlarca ahı Kim suçlu? Kim suçsuz demeye kalmaz Düşerim içime çığlık çığlık /içimse hepten uçurum/ Şimdi siz, duymazsınız da kulaklarınız alışık...
Hem, değil mi ki hainim... değil mi ki katlim helal! Haydi, susturun beni, yoksa yüreğim geçecek! Ömrüm azalacak, anam ağlayacak! Kıyamet kopacak iki sin arasında Serilecek önüme upuzun bir yol Yol nereye gider Ben nere…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
2sin Arası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
2sin Arası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Satır aralarına öyle kolay anlaşılır cümleler yazmışsınız ki mısralardan daha etkili değerli arkadaşım. İkisin arasında ben de yaşadım kısa bir an olsa da.
Kutluyor, paylaşım için teşekkür ediyor, saygı öncelikli sevgiler gönderiyorum.
Yemin ederim, günün şiirini tıkladığımda henüz açmadan , kesin Saadet ÜN imzalıdır dedim ve yanılmadığımı gördüm. Tüm kalbimle kutluyorum haklı başarını. Yine yüreğini yansıtan harika dizelerdi Yeni tayin yerin de hayırlı uğurlu olsun canım. Her şey gönlünce olsun. Sevgiler saldım gül yüreğine
Ve aşk Gönlüme taht kurmuş bir korkuluktur Kondurmaz kuşları gönül bahçeme O bana hayrandır ben ona kurban Her kurban oluşum bir intihardır Sizinse gözleriniz cellât Öldüğümü bile göremezsiniz…
"İçi titremeye hazırlıklı olanları ürpertmek için yola revan oldu SİN"
Sin'in bir çok yerde kullanılmış olması şiire getirelebilecek tek olumsuz eleştiridir gibi, yani demem o ki;
"Hayat ve şair pratikte ve genelde normaldir..ama norm dışına çıktığında diğer dışa çıkamayanlara fark atar şair..o halde fark atan yani müteferrik vasfının büyüsünü de bozmamanın yolu o'nu yerli yersiz dile düşürmemekten geçer sanırım.."
Dediğmiz gibi, yola revan olanlar var.. Size de iyi yolcuk dilerim ve elbette iyi zamanlar..
İki sin arasındayım / ikisinin arası/ Bir yanım devlet-millet telaşındadır Bir yanım öz canım ve çocuklar Hem, iki sin’den farkı da yoktur dört duvarın Sesimin çarpıp çarpıp döndüğü, yüzüme durduğu Onca küfür ve tonlarca ah ile birlikte Şimdi siz duymazsınızda/ kulaklarınız alışık Hem değil mi ki hainim değil mi ki katlim helal Haydi, susturun beni, yoksa yüreğim geçecek! Ömrüm azalacak, anam ağlayacak Kıyamet kopacak iki sin arası Ve serilecek önüme upuzun bir yol Yol nereye gider Ben nere
HARİKA GÜNE İNCİ GİBİ DÜŞMÜŞ HAKIYLA ALMIŞ GÜNÜN ŞİİRİNİ TERİKLER.ŞAİREM KALEM ELİNİZ ELİNİZDEN DÜŞMESİN.SELAM VE SEVGİLER...
Ve aşk Gönlüme taht kurmuş bir korkuluktur Kondurmaz kuşları gönül bahçeme O bana hayrandır ben ona kurban Her kurban oluşum bir intihardır Sizinse gözleriniz cellât Öldüğümü bile göremezsiniz…
çok güzeldi sevgili şairem..kutlarım güne gelen güzelliği. hakkında herşeyin hayırlısı olsun inş. şiirlerde buluşmak ümidi ile*
sevgili şair, son zamanlarda okuduğum ender güzel şiirlerden. kutlarım güne seçilmeyi de hak etmiş tepe tepe.. ama bu yolculuk nereye..şiirsiz kalmayız umarım . böyle içten dizeler her zamn dökülmüyor.
Sonra başlar hesap şu felek ile Ne canım aşk ister ne de sevgili Bir kadın asılır iki yakama Başımdan aşağı dökülür vebal Ve aşk Gönlüme taht kurmuş bir korkuluktur Kondurmaz kuşları gönül bahçeme O bana hayrandır ben ona kurban Her kurban oluşum bir intihardır Sizinse gözleriniz cellât Öldüğümü bile göremezsiniz…
Her şey çok güzeldi..Yürekten kutladım.Selam,saygı...
çok doğru seçim kutluyorum şiir harika gidiyorum demişsiniz bir daha ulaşamayacakmış gibi kalpte iz bıraktı iyi şanslar değerli şair ama ulaşın yeniden bize sevgiler
buket cihan temür tarafından 7/21/2010 1:21:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
ezelden ebede değin anlaşılamayan insanoğlu.. derdini niyetini ve sevgisini anlatamayan kanıtktlayamayan insan... çok güzeldi sevgili dost saygılarımla
Sonra başlar hesap şu felek ile Ne canım aşk ister ne de sevgili Bir kadın asılır iki yakama Başımdan aşağı dökülür vebal
Ve aşk, Gönlüme taht kurmuş bir korkuluktur Kondurmaz kuşları gönül bahçeme O bana hayrandır ben ona kurban Her kurban oluşum bir intihardır Sizinse gözleriniz cellât Öldüğümü bile göremezsiniz… GÜZELDİ..VEDE YOĞUN DUYGU DOLU DİZELERDİ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN DİYOR KUTLUYORUM..
İki sin arasındayım / ikisinin arası/ Bir yanım devlet-millet telaşındadır Bir yanım öz canım ve çocuklar Hem, iki sin’den farkı da yoktur dört duvarın Sesimin çarpıp çarpıp döndüğü, yüzüme durduğu Onca küfür ve tonlarca ah ile Şimdi siz duymazsınızda/ kulaklarınız alışık Hem değil mi ki hainim değil mi ki katlim helal Haydi, susturun beni, yoksa yüreğim geçecek! Ömrüm azalacak, anam ağlayacak Kıyamet kopacak iki sin arası Ve serilecek önüme upuzun bir yol Yol nereye gider Ben nere…
Çok güzel bir şiirdi. Tebrik ederim. Saygı ve selamlarımla.