Yürüyorum anlamsızca, Cadde cadde, sokak sokak. Çıkmaz bir sokağa girdim derken, sen çıkıyorsun karşıma birden... Evet, Çölde değilim... Sokağımda bir serap sen çıkıyorsun, sanki mehtap.
Tepeleri tırmanırken, Ağaçlar arasında Karmaşık hâllerde kafam sensizliğin pınarında...
Tütüne hasret ciğerin bayram şöleni, barut gözleyen namlularda, çığlıklı bir mermi... İşte bunların herbiri gözlerinin sevdama bakışı gibi, seni karşıma çıkaran sokakların, Hayâl kokulu yüreğinin hasreti...
Cadde cadde, sokak sokak gezgin olmuş bu sevdalı yürek. Cesaretsiz... Haykırmayı bırak, konuşmaktan aciz! Neden mi? Dalgın yüreğim, sana tutkun ve sensiz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sensizliğin Pınarında Serap şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sensizliğin Pınarında Serap şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cadde cadde, sokak sokak gezgin olmuş bu sevdalı yürek. Cesaretsiz... Haykırmayı bırak, konuşmaktan aciz! Neden mi? Dalgın yüreğim, sana tutkun ve sensiz...
aşkla yanan yüreklerde olur serap yada kızgın çöllerde seven yürek çöl olmaz sevdanınyansımasıdır serap güzel bi çalışma kutlarım kaleminizi saygılarımla...
gezgin olmuş bu sevdalı yürek.
Cesaretsiz...
Haykırmayı bırak,
konuşmaktan aciz!
Neden mi?
Dalgın yüreğim,
sana tutkun ve sensiz...
aşkla yanan yüreklerde olur serap yada kızgın çöllerde seven yürek çöl olmaz sevdanınyansımasıdır serap güzel bi çalışma kutlarım kaleminizi saygılarımla...