(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dostluğun Adı " S E D A " ya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dostluğun Adı " S E D A " ya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tanrı aşkına, inadına bana mı yazdınız bunu... benim de bir tatlı cadım vardı, adı seda nur. şimdi söyleyin bu gece nasıl durulur... yüreğinize, kaleminize sağlık...
dünyada baki kalan bir hoş sada imiş de (!) meğer birde seda imiş.Birine şiir yazmakmı güzel bir başka sına şiir olmakmı bilemem.Ancak bu şiiri okumak bana çok ama çok güzel geldi.sevgi ve selam .
dostluk şiiri bu insana gerçekleri gösteren yürekte ince bir sızı gerçek olan arkadaş her daim hatırladıkça kanayan düşündükçe yüzlerde tebesüm olan dost kötü günde beraber olan iyi günde zaten yanında alkış tutan
harika bir şiir vefalı gizemlim ellerine sağlık yazanada yazdıranada sevgilerim bolca gönül bahçemden
süperdiiiiiiiiiiiiii bu benmiyimmmmmmmmmm.))) biraz şımarmam lazım .)adına iki şiir yazılan tek kadınım aynı günde.)))) çok teşekkür ederim sendeki yerimi biliyorum ve şunu unutma ne zaman elin bana uzansa sımsıkı tutulucak ne zaman bir omuz istese yüregin sıgınıcak beni bulucak seni seviyorummmmmmmmmm cadıııııııııı .))
sedanur tarafından 7/7/2010 10:40:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
hoş geldin efemmmmmmmm .)) eminecim aşkımın teklifini görüyosun üzgünümmm biliyosun aşkım için hep satışçıyımdır bide teklifin böylesi beni kim tutar.))))
ne oluyor burda bakem cadı o benim aşkım sulanma aşkıma:)))) sedam o sana bir adet alır limonlu dondurma ben sana algidanın hisselerini alıcam istediğin kadar ye diye:)))) seni seviyorum sedammmmmmmmmmmmmmmmmm allaha emanet ol kardeşim yüreğin var olsun ömrün boyunca.
kalorosi düşük .))) evet düşük tabiiii .) her gün fil gibi yedigim halde ne kadar kilo aldırdıgı ortada amaaaa dimi iyi anlaşalım haburlarla gelirim amaaaa dondurmada isterimmmmmmm üstelik yarın aşkımmmmm evde cumaaa olur ancakkkkk aşkımı bırakıp sana gelememmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.))))))))
bu kadar torpil yeter diyon olmazzzzzzzzz dondurma söylicen mısır borcunda var benden kurtulmak kolaymı kızım yaaa))) sagol cadııııııııı pebbede yakıştı hani heeee ne dersin.)