(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir bilsenn şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir bilsenn şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir bilsen ne kadar, özledim seni, Bitmeyen gecenin, sabahı kadar. Nedamet elinden, aldım payemi, Koca bir gençliğin, eyvahı kadar.
Zehroldu sayende, aşkın şarabı, Her yudumda tattım, bu ızdırabı, Farzetki ömrümün, yok bir sevabı, Suçum bir çocuğun günahı kadar..
19.07.2003
Ahmet Turgut Atlık kardeş çok güzel ilgi çokici, konuya vurgulu, güzel anlatımlı "Bir bilsen ne kadar, özledim seni," diye hasret kokan ve hasretin ızdırabını haykıran duygu yüklü bir şiir. Yüreğine sağlık. Aşk için şiir gibi şiir. Kutluyorum o güzel yüreğini. Saygılarımla...
Bitmeyen gecenin, sabahı kadar.
Nedamet elinden, aldım payemi,
Koca bir gençliğin, eyvahı kadar.
Zehroldu sayende, aşkın şarabı,
Her yudumda tattım, bu ızdırabı,
Farzetki ömrümün, yok bir sevabı,
Suçum bir çocuğun günahı kadar..
19.07.2003
Ahmet Turgut Atlık kardeş çok güzel ilgi çokici, konuya vurgulu, güzel anlatımlı "Bir bilsen ne kadar, özledim seni," diye hasret kokan ve hasretin ızdırabını haykıran duygu yüklü bir şiir. Yüreğine sağlık. Aşk için şiir gibi şiir. Kutluyorum o güzel yüreğini. Saygılarımla...