Sıkıştık dört duvara etrafımız sarılmış, Birde hava bulanık, şimşek çakıp duruyor... Rüzgardan evimizin tüm camları kırılmış, Yağmur bedenimize kırbaç gibi vuruyor...
Kaçmak nede kurtulmak mümkün değil bu yerden, Evin her çıkışında bir nöbetçi bekliyor... Çöküp kalmışız yere, titriyorken sinirden, İçimden bir ses bana burdan kaçış yok diyor...
Belki burda son bakış, belki son nefesimiz, Gözlerimiz kayıyor, kulaklarımız sağır... Yavaş yavaş susuyor, kısılıyor sesimiz, Gözün keserse ağla, gücün yeterse bağır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir rüya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir rüya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sıkıştık dört duvara, etrafımız sarılmış, Birde hava bulanık, şimşek çakıp duruyor... Rüzgardan, evimizin tüm camları kırılmış, Yağmur, bedenimize kırbaç gibi vuruyor...
Kaçmak nede kurtulmak, mümkün değil bu yerden, Evin her çıkışında, bir nöbetçi bekliyor... Çöküp kalmışız yere, titriyorken sinirden, İçimden bir ses bana; burdan kaçış yok diyor...
Belki burda son bakış, belki son nefesimiz, Gözlerimiz kayıyor, kulaklarımız sağır... Yavaş yavaş susuyor, kısılıyor sesimiz, Gözün keserse ağla, gücün yeterse bağır...
Belki burda son bakış, belki son nefesimiz, Gözlerimiz kayıyor, kulaklarımız sağır... Yavaş yavaş susuyor, kısılıyor sesimiz, Gözün keserse ağla, gücün yeterse bağır...
Kutlarım güçlü kalemi. Daim başarı dilerim,selam ile.
Birde hava bulanık, şimşek çakıp duruyor...
Rüzgardan, evimizin tüm camları kırılmış,
Yağmur, bedenimize kırbaç gibi vuruyor...
Kaçmak nede kurtulmak, mümkün değil bu yerden,
Evin her çıkışında, bir nöbetçi bekliyor...
Çöküp kalmışız yere, titriyorken sinirden,
İçimden bir ses bana; burdan kaçış yok diyor...
Belki burda son bakış, belki son nefesimiz,
Gözlerimiz kayıyor, kulaklarımız sağır...
Yavaş yavaş susuyor, kısılıyor sesimiz,
Gözün keserse ağla, gücün yeterse bağır...
Ahmet Turgut Atlık
Kalemin daim olsun. Kutlarım... SAYGILAR...