münferit müjdeler saklıyordum içimde sanki kıyamet çok yakınmış gibi acelem vardı telaşe bir dolunay vardı ki o gece gökyüzünde karanlık gamzesinde zaman sırnaşırken yalanlar savuruyordu tepelerinden diline şeker çalınan çocuklar kadar sahtece...
yankılanan o seda da düşerken kirlenen ne kadar da çok yemin varmış sözlüğünde... sırtını dayadığı cam kafeste kalakalmış tartıyordu saflığımı kendince sözde hassas terazisinde...
olmadık bir hayalin dip notuna düşülen bir manzume aldanıpta tutulmak sağanağına gözlerinin işte öylesine...
rafa kalkmış bayat düşlerin hevesinde boynuma inen bir giyotin kadar keskinmiş meğer takiyyesi başımı uzatıpta yatırdığım kütüğünde...
aslında ne okunsun ne çalınsın bu saçma hüzzam uyandırmalı ansızın yattığı kabustan o siyah meleği... şarkıların masumiyeti bile afiş oldu savaş filmlerinde...
saklamalı bir yerlerde bu acı gerçeği kapak olsun katlime bu mersiye unutmak zamanıdır şimdi bu kırık dökük hikayeleri bir daha olmasın diye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kirlenen Yeminler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kirlenen Yeminler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
merhaba arkadaşım çok güzel bir şiir okudum unutmak o kadar kolaymı sence kanamazmı yürek biz unuttuk desekte yine içten içe kanar ayrılıklar ve unutmak çok zor arkadaşım yüreğini kutlarım sevg,lerimi bırakıyorum nadide sayfana hoşçakal hep mutlu kal
adeta kelimeler nakış nakış işlenmiş...lütfen yanlış anlamayın beni;"rafa kalkmış çürük düşlerin hevesinde boynuna inen bir giyotin kadar keskinmiş meğer başımı uzatıpta yatırdığım kütüğünde..." kıtası biraz daha işlense,daha iyi olacakmış gibi geldi ama..bu sadece bir detay tabiiki...kesinlikle hata olduğunu söylemiyorum,ne olur yanlış anlamayın..ben de yanlış sezmiş olabilirim çünkü..fakat genel olarak mükemmel,tebrik ederim..çok teşekkür ederim ayrıca böyle güzel bir şiiri payşatığınız için..
rafa kalkmış çürük düşlerin hevesinde boynuna inen bir giyotin kadar keskinmiş meğer başımı uzatıpta yatırdığım kütüğünde Sevdanın gücünün ve gücsüzlüğünün eseri olmuş. Tebrik ederim.
dip notuna düşülen bir manzume
aldanıpta tutulmak sağanağına gözlerinin
işte öylesine...
Unutmak zamanı da şair, o kadar kolay mı unutmak...?
Belki de unutmamak için yazılmıştır bu şiir, işte öylesine...
Sevgiyle...