virüs denen beden bedeninin içinde bedenin bir virüstür bir bedenin içinde sır dediğin herşey apaçık gözlerinin önünde görmene engel gözlerin aklın gözündeki perde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
virüs denen beden bedeninin içinde bedenin bir virüstür bir bedenin içinde sır dediğin herşey apaçık gözlerinin önünde görmene engel gözlerin aklın gözündeki perde...
NERDEYSE BUGÜNLERİ TASVİR ETMİŞ HARİKA DİZELERİNİZ . MESAJ ULAŞSA GEREKEN YERLERE KEŞKE . YÜREĞİNİZE SAĞLIK .
"aklın gözündeki perde" aslında tam olarak kötü bişey değil dedoşum... düşünsene bir perde aralanıyor sonrakini merak ediyorsun daha sonrakini, ondan sonrakini derken doyamıyorsun hiçbir şeye... ummana dalmak güzel ama vurgun yemek de var... yani ne bileyim bazı şeyler sır olarak kalsa iyi sanki...
neyse benim aklım ermez bu kadarına malum perde açık değil
bu kaçıncı oldu bilmiyorum ama yeniden hoşgeldin dedoş sefalar getirdin...:)
sırrımız insanı da, insan kalbini de, o kalpteki aşkı da aşmıştır dost... insan bu sırrın içinde bedende bir virüs kadar önemsiz bir ayrıntıdır sadece...
virüs denen beden bedeninin içinde
bedenin bir virüstür bir bedenin içinde
sır dediğin herşey apaçık gözlerinin önünde
görmene engel gözlerin aklın gözündeki perde...
NERDEYSE BUGÜNLERİ TASVİR ETMİŞ HARİKA DİZELERİNİZ . MESAJ ULAŞSA GEREKEN YERLERE KEŞKE .
YÜREĞİNİZE SAĞLIK .