Lütfen duyarsız kayıtsız kalmayalım bu vatan bizim!!
Değdi arş’a başı,on fidanın! Bu vatan uğruna, Hala yatağında rahat yatanın! Ağlama annem, adım türk soyadım müslüman benim!
Kaç yazardı bu orduya,ürüse köpekler! Uyan başbakan,uyan milletim ne canlar gidiyor! Bu vatan uğruna yarab ne fidanlar büyüyor! Başı en yüksek mertebede arş’a değiyor!
Bölemez bu vatanı gelsede ehlin! Neticede sokaktaki köpekten, acizsin! Sıksanda kurşunu,bitiremeyeceksin! Leş olacak bedenin,çürüyüp gideceksin!
Daha beşikte nice askerler var! Bir kahpe mayına,daha nice siperler var! Bir kahpe kurşununa,daha nice kalkanlar var! Daha beşikte nice mehmetler var,Ne mutlu türküm diyene!
NOT:Şehitlerimize allahtan rahmet ailelerine baş sağlığı diliyorum..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şehitlerimize şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şehitlerimize şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YÜREĞİNE SAYGILAR ŞAİRİM! Bu yürekler çarptıkça, Ne bu bayraklar iner, Ne bu topraklar gider. Giderse bizler gideriz Oda Hakka ve Şahadete... SAYGI VE SEVGİLERİMLE
Değdi arş’a başı,on fidanın! Bu vatan uğruna, Hala yatağında rahat yatanın,kılını kıpırdatmayan paşanın! Ağlama annem, adım türk soyadım müslüman benim!
Duyarlı yüreğinizi kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Ey anasından yarinden ayrı kalmış hasret ile Uyuyan, Sana bir ömür borçludur,anam dediğin çileli Vatan!
Allah hepsinden Razı olsun, Allah hepsinin mekanını Cennet eylesin! Onları böyle yürekten gelen dizelerle anlatan,dimdik,tertemiz yazan herkesten de Allah Razı olsun..
şehitler ölmeyecek bu vatan bölünmeyecek mekanları cennet toprakları bol olSun anaların babaların evlatların yavukluların gözyaşı hayinlere binbir kurşun olSun