(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üşüyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üşüyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üşümüşlük ve korku insan yanımızın baş belası kentler suskunsa kızılca kıyametin alametleri içinde bir deprem olacaktır şaiirn sonrası işte şiir... sevgiler saygılar kutlarım...
Gamzelerim yağmurunla dolarken başka şehri düşleyecek zihnim gözyaşımın ağlamadığı düşlerin yap boz olmayacağı Fersah fersah yıkımına girdi , üşüyorum! ......................................................Güzeldiiii
"Eskiyen düşlerimin küçük kızı ütopyaları almış kucağına çocukluk anılarımı ister benden benim hiç bebeğim olmadı ki anılarım siyaha boyanırdı her yıl"
benim de olmadı hiç olduğunda ise artık çok büyümüştüm yani annem ilk barbie aldığında halbuki çok küçükken büyümüştüm...
sevgili yasmin ne yorum yazacağımı bilemedim güzel yüreğine sevgi ve tebriklerimi bıraktım...
Şiiribitirdigimde yutkundugumu hissttim ve gözlerimi kapatıp arkama yaslanarak anlatmak istediklerinizi şeride döktüm.Özel ve güzel bir şiirdi.Candan kutlarım.
kırık dökük hülyalarda şehir bugün bir faslı bahar geçti uzağından yamacın kuytularda donmuş sular şimdi güneş çalınca akmaya başlar özlemlerim karıştı acıya kığılar ayakta hadi buz kesti yüreğim donuyorum düne.......................özlem aşk acı ve göz yaşı...............................saygımla tebrikler
Sokak lambalarının donattığı
şehrimde ışıklarım sönük
kırık dökük içimdekiler
bir şehir var uykularımda
ağlayarak uyanıyorum yine.