Söylevlerin canımı acıttığından beri Yağmura sakladım tüm yaşlarımı
Düşlerimi uyanadırdığından bu yana Baharlar, sondan önceki oluyordu ya hep Güzün soğuk elleri tokat gibi çarparken yüzüme Sana üşüyorum farkında degilsin Kızmalarım kendime doğuyor şafaklarımda
Kimliklerimi yitirip, kayıp şehri yaşıyorum Senin sokaklarında Yormuyorken hayır’larım seni Son demine, birşeker daha ekleniyor acı tadının Duvarları örülüyor içten içe bu suskun kadının
Farkındamısın inciniyorum gün be gün Ölüyor sana koşan bir çocukluk hayalim içimde ansızın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Farkında mısın? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Farkında mısın? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Tüm güneyin sıcaklarını getirsen ısıtabilir misin ki içimi... Ben bu gece gene sana üşüyorum… Gençken yaşamımızda her şey maviydi değil mi? Griye çalıyordu gece, içinin kiri döküldükçe usul usul. Yavaşça akardı bedenimin orta yerinden tutuk günler, zamanı durdurarak. Tüm sevgim ölüm kokan kokun....Gecelerde susmalı artık. Hülasası; avucumun içinde yarım gecenin bütün laneti. Yerden kalkmaya yetecek gecem yok nasılsa. İnce sızı gibi, her nefes almadan verişimde sabahtan kalan küf kokusu...
Siyah bir çizgidir aşkı, kalemin Ve romanları yazan çılgınlara Yol verilir,Uçurumdan. Düştüğünde uyanırsın. Her şeye inat beyazdı ilk başlarda yollarımıza üstü kapalı fazlasıyla hatalı çizilen kalemin rengi. Bak çok geç kaldım gene. Uyanmam için yol verildi uçurumuma. Belirsizlikler kuyusuna azap çekmek için gönderilmiş gibiyim. Gittim atladım.
Sürgit bir düşünüşün ivmesiyle düşünsel bir harman. Yine insanın kendi eksenini belirleyen saptamalarla içsel hesaplaşmalar. Kalıplaşmış bir trendin parçalarla ayrıştırılması, bir uzak zamanı araması ve yine kendi çevresine yansıması. Kutlarım.
Siyaha en yakın renktir GRİ...!
Ve anlamı iki dünya arasındaki köprüdür.
Kaderden korkar,kaderin efendisi olmaya çalışır.Çevresine
gülücük dağıtır ama gardrobu nedense hep gridir.
İçine kapanıklık ve acılara katlanmak bu rengin en büyük
özelliğidir.Hisleri çok zengindir,kolay yanılmaz.
Mutluluğu yakalamak elde etmek ister ama hep elinden kaçırır gri
Yaşama karşı çok cesur ve korkusuzsuzdur.İki dünya
arasındaki köprüyü bazen kendisi kurmak ister ama yorgun
düşer...
İçindeki çocuk renklerini kullanmayı dene şaire.....
SEVGİYLE