(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mavi Marmara şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mavi Marmara şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ellerine sağlık şairim de,biraz da bizimkilerde kabahat var bence, adamlar gelmeyin el koyarız dediği halde tetbir almadan gemiyi ölüme göndermek de yanlış değil mi?
Abedeye, israil zehirli diş, Avaneler,pekaka kancık kaniş, Pis surata, şamar mavi marmara, Aymaz hala,kuş beyinli zampara…DOSTUN YÜREĞİ VAR VE SAĞ OLSUN SATILIKLAR BİR GÜN EFENDİLERİ TARAFINDAN YOK EDİLECEKTİR...GÖRELİM ALLAH NEYLER NEYLERSE GÜZEL EYLER...HARİKA ŞİİRE SELAM ...SEVGİLERDE KAL...
Çok güzel bir şiir. Akıcı bir üslüp ve pis israili açıkça orataya koyuyor. Dost güzel yazmışsın. Kalemin her zaman var olsun. SAYGILAR, SELAMLAR, SEVGİLER.
Amerika'nın en sevdiği çocuğu İsrail'in katil bir devlet olduğu ortada.Ancak,''Mavi Marmara''faciasının olacağı önceden bilinmesine rağmen,iç siyasette kazanılacak oylar uğruna,saf ve dini sömürülmüş insanlar feda edildi.Tekbir getirmeden önce düşünmek gerekir,o gemide neden hükumetten bir kişi bile yoktu,mesela manisalı bülent hazretleri neden gemiye teşrif etmediler?Tüm bu gemi mizanseni,insanların antisemitik duygularını kabartmayı ve dibe vuran akpyi yükselişe geçirmeyi amaçladı.Ama başarılı olmasına izin veremeyiz,çünkü bıçak kemiğe dayandı!
Yaşın ufak sanırım..Gazzede meyveyi bilmiyor çocuklar kuru ekmeğe muhtaç gazzet onların toprağı..yahudi asıllı arap vev hıristiyan arap ve hain işbirlikçiler yüzünden çile çeken bir nesil..içimizde de uzantıları var hepte olacak..ben bu olaya siyasi bakmadım..senin kafa yapına göre eleştirne de saygı duyor ama katılmıyorum..dünyayı iyi tanımaya çalış çok okumanı tevsiye ederim.selamnlar..
Abedeye, israil zehirli diş, Avaneler,pekaka kancık kaniş, Pis surata, şamar mavi marmara, Aymaz hala,kuş beyinli zampara… Haz.10 Recep Karadereli (karadereli)
ÇOK GÜZEL VE ETKİLİ BİR ŞEKİLDE İFADE ETMİŞ, DİLE GETİRMİŞSİNİZ BU KANAYAN YARAMIZI DÜNYA ADINA,TOPLUM ADINA FAKAT SORUMLULARIN ADI VAR KENDİLERİ YOK ORTADA, DUYARLI TAVRINIZI VE ANLAMLI ŞİİRİNİZİ KUTLARIM,SAYGIMLA,SELAMLAR...
kimse zulumla abat olmamış.. bir gün kendi kanlarında boğulacaklarını bilen bu mel un millet iflah olmaz, olmayacak.. yüreğinize sağlık.. tebrik ve saygılarımla.. sağlıcakla kalınız...
Biz ne zaman kendimize gelirsek onlarında sesi kesilir.
Yürek sesiniz tercüman oldu dilimize.. varolun.