(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zormuş... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zormuş... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çektiğim acılar, yeter mi yeter Sonda’nın etkisi, bayıltan eter Eziyeti bana, ölümden beter Beni bu sancıdan, kurtar be doktor!
Öyle bir sızı ki, kudurdu durdu Ağrısı en alttan, en üste vurdu Ayakta yürürken, kan aktı durdu An be an orayı, dırtar ve doktor!
Istıraptan bittim, bet-beniz soldu Yaptığı işkence, içimi yoldu Elimdeki torba, bir kilo oldu Gram- gram yükü, artar doktor bey!
Birazcık kaçırsam, koku saçıyor Beni gören herkes, yandan geçiyor Çocuklarsa “anne!”, deyip kaçıyor Sanki ciğerimi, yırtar doktor bey!
Üç gün oldu bende, takılı kaldı Bir şey olmaz deme, çok şeyler çaldı Ikınırken sanki, canımı aldı Korkuyorum birden, pırtar doktor bey!
Dezenfekte edip, merhem sürsen de Geldikten geldiğe, hatır sorsan da Ağrı giderici, iğne vursan da Ara sıra beni, dürter doktor bey.
Beklerim her sabah, gelecek diye Çektiğim acıyı, silecek diye Necati’m ne zaman, gülecek diye? Beni bu Sonda’dan kurtar doktor bey! Gram- gram acım, artar doktor bey!
Necati OCAKCI 03.01.2011 AntalyaAtatürk Devlet Hastanesi
DOSTUM BEN DE YAKINDA BİR AMELİYAT OLDUM. SONDALI DUYGULARIMI DOKTORUMA BÖYLE İFADE ETTİM. YÜZÜNE OKUDUM. ŞAŞIRDI ADAM. AYNI DUYGULARI YAŞAYAN BİRİSİ OLARAK, İNŞEALLAH SAĞLIĞINA KAVUŞMUŞSUNDUR. ŞİİRİN ÇOK GÜZEL. BAŞA GELENİ YAZMIŞSIN. AMA GÜZEL YAZMIŞSIN. SELAM VE SEVGİLERİMLE KUTLARIM DUYGULARIN DİLE GETİRİLİŞİNİ. N.O.
Hüzün ve sevgi iç içe.Çok dukundu bana dilerim mutluluk içinde yaşarsınız hep.Şiirinizin tümü güzel ama en çok kopyaladığım kısmı anlam bakımından beğendim.Sevgiye kalın dostum.
Geçmişler olsun dostum. Gerçekten bir güzel birlikteliğin sekteye uğraması hayatı alt üst etmeye yetiyor. Seven yüreklere hüzün uğramasın diyor güzel şiirin usta kalemini tebrik ediyorum.
hayatta herşey insanlar için,derler.. ama konu sevdiklerimiz olunca dünya duruyor be dost.. keşke,diyoruz,bize yazılsa onun çektiği ve çekeceği.. büyük geçmiş olsun diyorum ve acil şifalar diliyorum.. şiir harika.. kutlarım.. sevgim ve saygımla..
Çektiğim acılar, yeter mi yeter
Sonda’nın etkisi, bayıltan eter
Eziyeti bana, ölümden beter
Beni bu sancıdan, kurtar be doktor!
Öyle bir sızı ki, kudurdu durdu
Ağrısı en alttan, en üste vurdu
Ayakta yürürken, kan aktı durdu
An be an orayı, dırtar ve doktor!
Istıraptan bittim, bet-beniz soldu
Yaptığı işkence, içimi yoldu
Elimdeki torba, bir kilo oldu
Gram- gram yükü, artar doktor bey!
Birazcık kaçırsam, koku saçıyor
Beni gören herkes, yandan geçiyor
Çocuklarsa “anne!”, deyip kaçıyor
Sanki ciğerimi, yırtar doktor bey!
Üç gün oldu bende, takılı kaldı
Bir şey olmaz deme, çok şeyler çaldı
Ikınırken sanki, canımı aldı
Korkuyorum birden, pırtar doktor bey!
Dezenfekte edip, merhem sürsen de
Geldikten geldiğe, hatır sorsan da
Ağrı giderici, iğne vursan da
Ara sıra beni, dürter doktor bey.
Beklerim her sabah, gelecek diye
Çektiğim acıyı, silecek diye
Necati’m ne zaman, gülecek diye?
Beni bu Sonda’dan kurtar doktor bey!
Gram- gram acım, artar doktor bey!
Necati OCAKCI
03.01.2011
AntalyaAtatürk Devlet Hastanesi
DOSTUM BEN DE YAKINDA BİR AMELİYAT OLDUM.
SONDALI DUYGULARIMI DOKTORUMA BÖYLE İFADE ETTİM.
YÜZÜNE OKUDUM.
ŞAŞIRDI ADAM.
AYNI DUYGULARI YAŞAYAN BİRİSİ OLARAK,
İNŞEALLAH SAĞLIĞINA KAVUŞMUŞSUNDUR.
ŞİİRİN ÇOK GÜZEL.
BAŞA GELENİ YAZMIŞSIN.
AMA GÜZEL YAZMIŞSIN.
SELAM VE SEVGİLERİMLE KUTLARIM DUYGULARIN DİLE GETİRİLİŞİNİ.
N.O.