(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk tek kişilik çınar dostum, bükülse de omuzların taşıyacaksın.. Ayrılığı derdini çeken bilir derler ya, aşk'ı da yaşayan bilir ancak. Güzel dizelerdi yüreğine sağlık..
hayat paylaşımdır desteksiz hiç bir yere varılmıyor dost,bir elin nesi var iki elin sesi var demişler.Yürekler birlikte yol alırlarsa her şey güllük gülistanlık olur..Kutlarım kardeş yüreği..
Yüreğe sevda ağır gelir mi?... gelir. bir yanı yıkıldığında çekilmez olur...Ceyda hanımın dediği gibi...şarkının sözlerinde de yine sevdasına seslenir,çekemem bu derdi de yavrum bölek seninle derken...
kutluyorum... sevgi ,saygımla
hüzzam tarafından 7/3/2007 1:54:25 AM zamanında düzenlenmiştir.
Küçük-büyük şiire harika bir örnek olmuş Çınar dost..." çekemem bu derdi de yavrum , bölek seninle"(yine gam yükünün kervanı geldi...türküsünün nakarat bölümüdür bilirsiniz) aklıma düştü... mırldanıyorum....Teşekkürler üstad...AŞK daim olsun...C.G
Az önce Antolojide de okudum ve çok çok beğendim. Ne dersiniz bir el atan olur mu acaba ? Ama ben yalnız taşırım neme lazım nazar mazar değer sonra.. Şaka bir yana harikasınız.. Sevgilerimle.
tebrikler