(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NAR-I AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NAR-I AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli haydar bey yengen 15 gün evden kızına misafir gitmişti hasretine dayanamadıım bu şiiri yazdım yenegene okudum SONRA ONUN ismini kendi isteği üzere ismini istemedi. Ve bu halyele yayınladık.
Beğenmene ve yorum yazmana tşk. ederim. Saygılar, sevgiler, selamalr...
Değerli (yunu 2) Ersin AKÇA Bey. Sayfalarımı inelemenden çok memnun oldum. Şiirlerimi yorumlaman beni duygulndırıyor. Sende memnun klalıyorum. Yorumlmalarıma tşekekürlr. Bendan sana kucak dolusu selamlar, sengiler, saygılar.
Face den de sohpet ederiz inş. SENİN YAZDIĞIN ŞİİRLEİNDE GÜZEL. Ben senin şiirleinin çoğunu okudum ve okumaya devam edecem. Senin şiirlerini takip ediyorum. İyiki varsın banim canım genç kalemim, şairim.
selm hocam güzel şiirini tebrik ederim acep diyom bu şiiri ben söyledim sizmi yazdınız çünkü beni anlatıyor kelimelerde saygı larımla tam puanımla ve de sayfnıza bir kucak gül bırakıyorum
Değerli hocam üsdadım yorumuna teşekkür ederim. Bu vesile ile saygularımı, sevgilarimi ve selamlarımı iletiyorum. Değeri dost bir şair arkadaşmın vasıtasıyla sizinle bir telefon görüşmesi yapmıştık. Sesin kulağımda muhabbetim size sonsuz. Tekrar selemler, saygılar
Dağ başında dolaşırım, Mecnun, Ferhat buluşurum, Leyla, Şirin hasretini, Yunus ile konuşurum.
Dağ, başına kar topladı Sinemi hasret kapladı, Cemal buna dayanamaz, Gönül nar-ı aşk katladı....dost yüksekten çağlamış güzel çağlamış var ol çok güzeldi...sevgilerle....
Değerli kadim dostum tam yerinde bir yorum yazmaışsın. Evet dostum bütün sevdalar beşeri olarak başlar, ilahi aşka dönüşerk sonsuzu doğru ölümsizleşir gider...... Kadim dostum sen çok iyi bir insansın. Yüerğin var olsun. Benim onlarca stemime karşı kaçışı değil, bağışlamayı seçtin. Beklemeyi seçtin, sabırı seçtin. Benim olgun yüreki kadim dostum. Şire yaptığın o güel ve nazik yorumuna teşekkür ederim. Bu vesile ile sen kadim dostuma sevgilerimi, selamalarımı ve saygılarımı yolluyorum.AEO
Değerli dost isabetli yorum. Ben onu türkü gibi okuyarak yazdım. Güzel ve nazik yorumun için teşekkür eder saygılarımı, sevgilerimi ve selamlarımı yollarım.
Şiiri okumaya başlayan bir okuyucu önce "beşeri aşk için" kurgulanmış hissine kapılsa da;
"Dağ başında dolaşırım, Mecnun, Ferhat buluşurum, Leyla, Şirin hasretini, Yunus ile konuşurum. "
Yani beşeri aşkın menbaını, yine ilahi aşkta görüyor şair ki; isabetli bir tespittir bence. Cemalettin hocam, şiirini çok fazla biçim kalıplarına hapsetmeden, içinden geldiği gibi, akıcı bir üslupla kaleme alıyor. Bu sebeple ben, bu şiirde çok fazla biçim eleştirisi yapmayı uygun bulmuyorum. Kafiye zaafiyeti olsa bile, şiirsellik bu kusurları perdeleyecek kadar kuvvetli. Okurken haz aldım. Eyvallah...
Halil Gülşen tarafından 6/10/2010 12:34:50 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın kıymetli Halil hocam çok hassa bir yorum yapmışsınız. Yrumunuza teşekürlerimi bidiriyorum. Bu vesile ile selamlarımı, sevgilerimi ve saygılarımı sunuyorum.