(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet dinleyen oluyor hocam sizi.bizzat RABB'im nefes verdikçe SIZ degerli hocami,üstadımi dinleyeceğim.hak yolunda yazilmis cok güzel bir siir daha sizden hocam.kutluyorum.RABB'im razi olsun sizden.saygılar sevgiler
üStadım bu şiiriniz de enfes. Tasavvufi tadında hissedilmiş, yazılmış ve ounmuş. Beyit tarzında da çok başarılısınız. Bunu devam ettirin. Keşke nefsini bilen Rabbini bilen hadisini de dize halinde beyitlerin arasına katmış olsaydınız. Ama olsun hu haliyle de çok güzel. Kalbinizdeki meleki ilhamlar hiç kesilmemesin.
Sevgi ve selamlarımla.
Unutuyordum nerdeyse okumadığım şiiriniz kalmadı. Yeni şiirlerinizi bekliyorum.
Selam benim yeni şair can dostum sana sonsuz teşekürler. Sayfamı ziyaret ettin. Sayfama hoş geldin sefaler getirdin, şeref verdin. Beni duygulandırdın, onurlandırdın, sevindirdin. Ne kadar tatlı yüreğin var seni inan çok sevdim. şiirlerini okuyacam yazan kalemin hiç susmasın daiim olsun. yorumuna teşekkür ederim. Saygılar, selamlar, sevgiler... hayırlı ramazanlar.
Sayım çok değerli kardeşim Murat CANBOLAT çok güzel yorum yapmışsın, yaptığın yorumuna teşekkür ederim. Bu vesile ile selmalarımı, sevgilarimi ve saygılarımı arz ederim.
Nasihatte veren aynı zamanda düşündüren birbirinden güzel, anlamlı tasavvuf dizeleri değerli şairi ve güzel şiirini kutluyorum. Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Değerli dost şiire çok önemli ve anlamlı bir yorum yapmışsın. O nazik ve çok duyarlı yorumuna teşekkür ederim. Yadırana daim HAMD edrim. Bu vesile selamlarımı, sevgilerimi, syagılarımı sunarım.
Seni sen eden vardır, düşünüp buldun isen, Her halin bilen vardır, şu aleme geldin isen.
Nefse uyup aldanma, sonra çıkarsın boşa, Hak’tan bir an ayrılma, her dem cennette yaşa.
Hakkın sırrı gizlidir, bak her şeyde var olmuş, Nice ince izler var, bu alemde sır olmuş.
Sahip ol sen beline, geçmez bir şey eline, Haktan gayri söyleme, sahip ol gel diline,
Cahil kalma gel oku, her şeyin başı ilim, Oku aldanma oku, dünya olsun bir kilim.
Ehillerden ayrılıp, cahillerden ders alma, Gerçeğe varmak için, Kur’an dan geri kalma.
Böyle söyler erenler, ilim bilimin kaşı, Haktan haber verenler, bil ki cihanın başı.
Anlat Cemal halinden, seni anlayan olur, Hak dökülsün dilinden, belki dinleyen olur.
BU MANEVİ TARTI DA AĞIR OLAN BU GÜZEL CEMAL SIFATLI ESERİ PARÇALAMAK BANA YANLIŞ GELİR YAZIK YAZIK OLUR
SAN Kİ ŞİİR VUSLAT DENİZİNDE YÜZMÜŞ HAKİKAT ŞEHRİNDE GEZMİŞ PİRLER DERYASINDA YELKEN AÇMİŞ DOSTLAR DEGAHINDA EHLİ HAL OLMUŞ HAK DİVANIN DA SÜKUN BUL MUŞ EHLİ ZİKİR MECLİSİNDE OKUNASI BİR ESER OLMUŞ YAZAN CAN DOSTUN BU GÜZEL ESERİ KARŞISIN DA EĞİLİYORUM EN İÇTEN ADAPLI BİR ŞEKİLDE YÜREK SESİN VAAR OLA CAN DOST SAYGIMLA HERDEM,,
AŞIK KOMANİ
aşık komani tarafından 6/12/2010 10:27:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli AŞIK KOMANİ kardesim; öğylesine içten ve derin bir yourum yapmışsın ki beni çok duygulandırdın göz yaşlarımı yürüttün. Çok sağ ol, çok va rol. Eksik olmayın. Bu vesile ile en içten duygularımla selamlarımı,sevgilarimi ve saygılarımı iletiyorum.
Seni sen eden vardır, düşünüp buldun isen, Her halin bilen vardır, şu aleme geldin isen.
Nefse uyup aldanma, sonra çıkarsın boşa, Hak’tan bir an ayrılma, her dem cennette yaşa.
Hakkın sırrı gizlidir, bak her şeyde var olmuş, Nice ince izler var, bu alemde sır olmuş.
Sahip ol sen beline, geçmez bir şey eline, Haktan gayri söyleme, sahip ol gel diline,
Cahil kalma gel oku, her şeyin başı ilim, Oku aldanma oku, dünya olsun bir kilim.
Ehillerden ayrılıp, cahillerden ders alma, Gerçeğe varmak için, Kur’an dan geri kalma.
Böyle söyler erenler, ilim bilimin kaşı, Haktan haber verenler, bil ki cihanın başı.
Anlat Cemal halinden, seni anlayan olur, Hak dökülsün dilinden, belki dinleyen olur.
Kalp gözü acik olanlarin bu dizelerdeki gizli nasihatlari anlamamasi imkansiz degerli dostum. Yanlis yola girmis,dünyanin seline kapilmis insanlar icin ders cikarilmasi gereken dizeler. Yüregine saglik . Kalemin daim olsun.
Değerli kardeşim Mehnet Ali Unsal Bey yaptığın o güzel ve çok nazik yorumn için teşekkür ederim. Bu vesile selamlarımı, sevgilerimi ve saygılarımı sunarım.
Değeri dost yaptığın o güzel ve nazik yorumuna teşekkür ediyorum. Şunu belirteyim hepimiz için benim içine pay vardır. Bu vesile ile sellamlar, sevgiler, saygılar.
selam hocam tebrik ediyorum ve fotografta çok güzel olmuş şiirinizi ben günümüzün ve ömrümüzün şiiri olarak kabul edip saygı ile ayga kalkıp tam puanımla güller diyarı ıspartadan bir kucak gül bırakıyorum sayfanıza