İnsanların ne kadar kötü olduğunu görmek beni hiç şaşırtmıyor, fakat bu yüzden hiç utanmadıklarını görünce hayretler içinde kalıyorum..........
Goethe
sema ağladı kurşuni bir renkte bu savaş değil ki insanlığın yok oluş teorisi çocuk bebek vede yetmişin üzerinde yaşlı onlar top tüfekle savunmadı kendini tek silah vardı şeytana karşı ufak bir çakı
gazze ağlama güneş seninle çevren sarılsada aç kurtun pençesiyle yılma direnişin azmi ümmetin sesinde iste soluk olsun bu can iste kan olsun damarın adı terkediş yakışmaz türkün destansı kitabında
isim din farketmez içinde vicdan varsa açılan kurşun yeri teni acıtmaz insanlık uğruna
dünya ayaklandı cani sahneye kimi ağladı durmaksızın kimi güldü sergilenen duruma kancıkça katil zavallı kolayın beyazın gölgesinde can almakmı................
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
insanlık kurşuna takıldı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
insanlık kurşuna takıldı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gazze ağlama güneş seninle çevren sarılsada aç kurtun pençesiyle yılma direnişin azmi ümmetin sesinde iste soluk olsun bu can iste kan olsun damarın adı terkediş yakışmaz türkün destansı kitabında .................................................................
isim din farketmez içinde vicdan varsa açılan kurşun yeri teni acıtmaz insanlık uğruna
Dünyanın seyrettiği bir dram , alem suskun,beklemekte sonu ne olacak devran dönüyor bir de bakmışsınki su da yanacak... Kalemine yüreğine sağlık şairim...Saygılar....
ilkayy&şiir tarafından 6/7/2010 4:53:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
dünya ayaklandı cani sahneye kimi ağladı durmaksızın kimi güldü sergilenen duruma kancıkça katil zavallı kolayın beyazın gölgesinde can almaklı................ DOST DÜNYAYA ALDANMA ONLAR GÖSTERMELİK SATILMIŞLAR HALA KUYUMUZU KAZMAKTA ...VEFA DOLU YÜREĞİNE SAĞLIK VAR OL HARİKA DİZELERİNİ KUTLARIM...SEVGİLERDE KAL...
gazze ağlama güneş seninle
çevren sarılsada aç kurtun pençesiyle
yılma direnişin azmi ümmetin sesinde
iste soluk olsun bu can
iste kan olsun damarın adı
terkediş yakışmaz türkün destansı kitabında
.................................................................
yüreğin varolsun,çokgüzeldi yürek sesiniz.
herşey birgün aslına dönecektir..
yürek damlalarıydı kaleminden düşen..
selam ile..