(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Siyah Gelinlik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Siyah Gelinlik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüzümde asık bir tebessümle gölgemi ezdim az önce ayaklarımda pranga cezası .... Burada mim koyduk şiire. Final illede final derim hep. Harika bir şiir.
GElinliğinle gel bir kuğu gibi....... NE umutlarına ne yüreğine bir kara düşmesin. Zaman zaman beyaz beyaz yıldızlar dökülsün dünyana, Ve her daim beyaz hakim olsun büyük sevda. Karalar dünyandan da yüreğinden de uzak ola. Sevgilerimle. KArdeşime.....
zaman durmuştur siyah elbisesini giyinmiş gelin bekler bir adım önümde
yüzümde asık bir tebessümle gölgemi ezdim az önce ayaklarımda pranga cezası ................................................. TEK KELİMEYLE MÜTHİŞSİNİZ...sevgilerimle.
Söylenecek çok söz var.Ama galiba susmak en iyisi...Siyahlar bazen bembeyazlardan daha da beyazdır. Bağışıklık kazandırır hiç değilse... Mükemmel di.Kutluyorum. Saygılarımla.
zaman durmuştur siyah elbisesini giyinmiş gelin bekler bir adım önümde .............. Şiirlerinizi ilk okuduğum gün,acaba 'siyah gelinlik' şiiri var mı diye bakmıştım şiir listenize.. Çok güzel,içine çeken,yüreğime oturan dizeler.. Kutluyorum sizi,dostlukla kalın..Sevgiler.
Kesinlikle hoş bir şiirdi.
Kutlarım en içtenliğimle...