(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSRAİL'E MEKTUP şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSRAİL'E MEKTUP şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
USTAM; KALEMİNİZDEN ÇOK GÜZEL VE AKICI BİR ŞİİR OKUDUM… ŞİİR YAZAN YÜREĞİNİZE SAĞLIK… KALEMİNİZ DAİM, İLHAMINIZ BOL OLSUN… ŞİİR GÖNLÜNÜZDEN EKSİK OLMASIN...SELAM VE DUA. SAYGILARIMLA.
Dinmeyen yara... Yıllardır acımasızca öldüren, öldür! emri alan bir avuç cani... Elbet bir gün buna son verilecektir. Pusmaz bu acı karşısında hiçbir vicdan, pusmayacaktır.. Duyarlı yüreğiniz dert görmesin efendim!
Hocam gönlünüz daim olsun, siyonisti şiirinizle resmetmişsiniz. Hocam elbet birgün o yara sarılacak ve hakettiği osmanlı tokatını yiyecektir. Saygılarımla
Değerli can dostum sevgili üstadım yorumun aynen katılıyorum. bu yoruma cevabımı ağlayak yzıyorum içim kaynadı, çoştu bende soruyorum hani o Osmanlı'nın torunları nerede. Ne olduu bize. O kafir İsrali birde, ütelik; glişip büisinler diye ekeonomik, ticari ve manavgat suyuyla suluyoruz. Osmanlının torunları artık gözünüm önünü görmeli dedelerinin diktiği yere bayraklarını dikmeli. Burduğun gibi üstat inşaallah "Bir gün paylarına düşeni alacaklardır inşallah" Yüreğine sağlık ogüzel yorumun için, teşekkürler. saygılar. selamlar, sevgilar kucak dolusu...
Değerli can dostum sevgili üstadım yorumun aynen katılıyorum. bu yoruma cevabımı ağlayak yzıyorum içim kaynadı, çoştu bende soruyorum hani o Osmanlı'nın torunları nerede. Ne olduu bize. O kafir İsrali birde, ütelik; glişip büisinler diye ekeonomik, ticari ve manavgat suyuyla suluyoruz. Osmanlının torunları artık gözünüm önünü görmeli dedelerinin diktiği yere bayraklarını dikmeli. Burduğun gibi üstat inşaallah "Bir gün paylarına düşeni alacaklardır inşallah" Yüreğine sağlık ogüzel yorumun için, teşekkürler. saygılar. selamlar, sevgilar kucak dolusu...
Samimi bir kalbin şiirde tezahürüydü bu çalışma.Şiiri okurken İsrailin onca yaptığı zulme karşın hocamın beyefendiliğini bozmadan tepkisini dle getirmesi çok örnek bir hareket. Her dem güzel ahlakıyla güler yüzüyle gerek öğretmen arkadaşlar gerekse öğrencilerle olan fevkalade hoş münasebetleri her dem takdirimde.Saygılarımla...
Değerli Murat hocam inan sizi çok seviyorum. Kalbim sizlerin segisile çoşuyor. İyiki varsın iyi birlikte çalışma imkanı bulduk. Bundan çok mutluluk duyuyorum. Yorumunda dshi şahsımın bir edep dahilinde şiir yazdığımı ifade ederk açık bir şekilede kişiliğimide tanımış ve çerçevesinide belitmişsiniz. Bu güzel yorumun için teşekürlerimi bildirir kucak dolusu selamlar, sevgiler, saygılar
Hocam günün anlam ve önemine vurgu yapan bir şiirdi. Siyonist rejim, varlığını masum insanları öldürerek ve beşikteki çocukların kanı üzerine inşa etmiştir. "Zulm ile abad olanın ahiri berbat olur" sözü mucibince, bu terör devletinin akıbetinin çok fecii olacağı muhakkaktır. Allah'ın laneti ve gazabı, bu terör devletinin ve onun destekçilerinin üzerine olsun. Saygılar...
Tebrik ederim.
,Sağlıcakla.