(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOYKOT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOYKOT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
* 1-Che Guevara, 1967 yılında Bolivya’da yakalanıp öldürüldüğünde sırt çantası......ndan; “Atatürk’ün Büyük NUTKU’nun” çıktığını...”
* 2- Fidel castro nun:12 Mayıs 1961 tarihinde Havana'da görevli genç Türkiye diplomatı Bilal Şimşir'den ABD NİN BİLGİSİ OLMAMASI şartıyla "Atatürk'ün Büyük Nutuk Kitabını" istediğini... Ve: "Devrimci M.Kemal ATATÜRK varken, Türk gençleri neden kendilerine başka önder arıyorlar?" dediğini,
* 3- 1935'teki Uzun Yürüyüş öncesinde Şankay Meydanı'nda toplanan binlerce Çinliye seslenen Mao'nun ilk sözlerinin : "Ben, Çin'in Atatürk'üyüm. ."olduğunu,
* 4- Yunan başkomutanı Trikopis`in, hiçbir zorlama ve baskı olmadan her Cumhuriyet bayramında Atina'daki Türk büyükelçiliğine giderek, Atatürk`ün resminin önüne geçtiğini ve saygı duruşunda bulunduğunu,
5- 1938'de, General McArthur'un en zor, en problemli, en buhranlı döneminde,danışman, senatör ve bakanlarından oluşan yüz yirmiden fazla kişiye; "Şu anda hiçbirinizi değil, büyük istidadı ile Mustafa Kemal'i görmek için neler vermezdim" dediğini,
* 6- 1938'de Ata`nın ölümünde Tahran gazetesinde yayınlanan bir şiirde;"Allah bir ülkeye yardım etmek isterse, onun elinden tutmak isterse başına Mustafa Kemal gibi lider getirir" denildiğini veee..
* 7- 2006'da ise AB Uyum yasaları gereğince devlet dairelerinden Atatürk resimlerinin kaldırılmasının istendiğini ...
Muhteşemyorum katkı için, saygılar gönderiyorum, değerli yorumcuya...
Şiir kaleme alan değerli yazarın, emperyalizme bakışının din ve etnik temel dışına taşmaması; bilgi, birikim ve bilinç dizgesinden çıkardığı hiyerarşiyi ekonomik öngörü ötesine vardıramamış. Sınifi ve ezcümle halk/ulus toplumsal sınıfilik yoksa bilinçte, antiemperyal tavır yoktur.
Ekonomik bakış, asla sınıfsal bakışa varmaz, sadece sizi bir emperyalin kuyrukçuluğundan diğerine taşır.
Tekraren, yorum katkısıyla doğrusal dizgeye gerçeklik getiren yorumcu arkadaşımıza, aydınlığı için saygılar gönderiyorum.
bu muhteşem yorumunuz sadece bu sayfanın şairince dikkate alınır.. çünkü onu tanıyorum şiirlerindeki bakış açısından.. ve ben bu yorumunuza bütün yüreğimle selam duruyorum.. sevgim ve saygımla..
sevgili dostum kusura bakma yaşayabilme uğruna bu ankete katılmayacağım. çünkü öldürenlerin mallarını boykot edersek hiç bir gıda almamamız gerekir. donumuzu da ayağımızdan çıkarıp atmamız gerekir ve hadi köyümüze dememiz gerekir.
"TC öldürmüyormu?" öylemi? Evet TC öldürüyor ama vatan hainlerini, teröristleri öldürüyor. TC nin bu meşru müdafaa hakkını ABD ve İsrailin katliamlarıyla eşdeğer tutan anlayışınızı şiddetle ve nefretle kınıyorum. Bölücü örgüt borazanlığı yapacaksanız burası yeri değil, onların yanına gidin. Yok değilse sözlerinizi geri alın...
yüreğine sağlık ben sıra dışı bir yorum yapayım. bence önce içimizdeki haksızlıkları zülmü ayrılıkları sömürüyü talanı vb ortadan kaldıralım emperyalizm israil ve bütün dünya vız gelir. ama boğaza kadar çirkefe batmışken hak hukuk adalet özgürlük eşitlik insanlık ölmüşse önüne gelen bize kafa tutar kafa atar ve bizi rezil eder. sevgiyle...
NE OLURSA OLSUN İNSANLIK ALEMİEN YAPILAN ZULUM MAZLUMA SIKILAN KUŞUN LANET OLASI DUNİYNIN MELANETİ İSRAİL DEVLETİN TERURUNU KINARIM..DER HAL HUKÜMET BÜYÜK ELÇİLİKLRİ GUNDRMESİ LAZIM SİYASİ YUMRUĞUNU VURMASI LAZIM YAŞASIN MAZLUM HALK NERDE OLUSA OLSUN YETERKİ İNSAN OLSUN BİZ TUMN İNSANLIK ABİDESİN YANINADYIZ ZULUMUN KARŞISINDAYIZ EMEKEL KUTLEERİM SAYIN DEWRİM DOST
boykot a devam!
yalnız filistin değil türkiye için de...