her siyahgecenin davetkâr bir sesi vardı hazana gölgesi saçlarıma düşen sarı el izleri bir de ki; duadan karıncalanmış, naçardı… tıpkı kurumuş dudaklarım kadar…
çığlık çığlığa bir intihar/dır gülün dalında sus/ poyrazlara yenik düşen bir bulutun yol bulup çatlamış damarlarından can suyu olmak var güle…
görebilen göz için hissedebilen yürek için, ne güzel güldür yanakta bir damla gözyaşı… gamzelerim dolmadan uzat elini sevgilim, şimdi tam da gül derme zamanı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gül zamanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gül zamanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
görebilen göz için hissedebilen yürek için, ne güzel güldür yanakta bir damla gözyaşı… gamzelerim dolmadan uzat elini sevgilim, şimdi tam da gül derme zamanı…
Tebrik ederim. Çok güzel ve anlamlı bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Anlamı kendi içinde, gül gibisi var mıdır? Desek ki gül bu dünyalı değildir, derler ya nerelidir? Of off... Gül dilemek naçar açılmış ve duadan uyuşmuş ellerle... Naiff...
tebrikler
ve
ışıkla!