(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir şal gibi seni ısıtmak için.. Dokunsan yanacak, Dokunsan ateş olup sımsıkı saracaktım.. Geçmeyen zamanlara,geceleredir kızgınlığım. Hayallerimi elimden çaldığı için. Düşler ötesi yaşama da kırgınım Tebrik ederim....sevgiyle kalın.....
Bazen karşı tarafın gel demelerini beklemeden koşmak gerekiyor,ilk adımı atmak bence daha hoş gibi geliyor.Tabi sonuç ne olursa olsun katlanmak şartıyla:))Yüreğinize sağlık.Kutluyorum..
Gel desen gelecek, Bir seviyorumuna ömrümü verecektim... Yine çok güzel bir şiir okudum sayenizde. Lakin şu noktaya takıldım, madem gel dese gidecek, bir "seviyorum" a ömür verecektiniz,neden ilk giden siz olmadınız?
beni, keyifle okumaya adeta 'mahkûm!' ediyorsunuz bu güzel şiirlerinizle ama bir zamanlar benim de çok kullandığım şu noktalama işaretlerinin artık ayak bağı gibi geldiğini düşünmeden de edemiyorum sevgili dostum;) özellikle dize sonlarından kaldırıp attım ve sanki daha bir 'özgür' oldu şiirlerim:))))) sonsuz sevgi ve saygımla...
ahmetturan tarafından 10/19/2006 6:05:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gel desen gelecek, Bir seviyorumuna ömrümü verecektim...
Umutla beklenip, ayakları altına ömür feda edilen sevgili, neden çoğu zaman zalimdir, neden bu kadar sevgi cimrisidir ki? Belkide şairler en güzel şiirlerini yazsınlar diyedir. Harikaydı...tebrikler, selam saygıyla
sen de ona seni seviyorum de, sor beni seviyor musun diye? odalar da gezinmekle olur mu geceler boyu ? git yapış yakasına bekleme eğer dönerse benimdir diye. birşey katbetmessin ki. sadece hayır derse gelmeyeceğini öğrenmiş olursun belki gecelere mahkumluk biter böylece muallakta olamaktan iyidir değil mi? gitti dönmeyecek demek ki hiç benim olmamış zaten der bir nebze acıyı dindirirsin...gerçi okurken şiirinizi hayallerim de bir an ben de gezinir buldum kendimi...güzeldi şiiriniz ben çok sevdim ...saygı ve sevgiyle kalın...