(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Sabahı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Sabahı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bulut gölgesiyle serildi aşk Terimde deniz koktu Tenimde sen sandım Bir demet güneşi... ...................................deniz ve güneş,tam bir yaz aşkı :)şakaydı..harika vurgularla aşka dokunuş.tebrikler
işte yine güneş gibi içimizi ısıtan bir efsûnlu şiir daha...güçlü bir şairimizden...üstelik de benim bir hemşehrimden...gurur duydum...yürekten kutlarım...sizin başarınız inanın ki benim başarım demektir..sevgi ve saygımla...
Sevilenle bütünleşmeyi duyusal bir duyarlıkla anlatan dizeler...Sevilenin bedenini bedenimizde hissederken,var olduğumuz doğa bilincini de bu bütünlükte özgün bir söylemle kurgulayan bir şiir...Öyle ya,sevginin bize kazandırdığı ve kendimizden soyutlayamadığımız bir şey olarak yaşama sevinci,doğayla bütünlüğümüzü öngörür ve şair bunu güzel resmetmiş...Tebrikler...Tebrikler...
Tenim sen oldu, Bir hale demetinde yıkandı bedenim, Saçlarına sarılırken güneşin, Bakışlarından çaldım gökkuşağını, Gecemi aydınlatan Melikem oldun. Sevgimle.