(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bugün yedek subaylığımın son günü, askerliği bitiriyorum... çıkarıyorum omuzumdaki rütbeleri ve "ben" oluyorum yeniden... benim için çok anlamlıydı... tebrşk ederim....
Dünyada bunca yıkım, kıyım,zulüm,ihanet ve kötülükler olmasına rağmen; yine de insanlar hakkında kötü düşünemiyorum. İnsanları öylesine güzel, öylesine derin, anlamlı, zarif, sevimli düşünüyorum ki; onları güneş gibi sıcak, toprak kadar vefalı, su kadar temiz, çimenler gibi zarif, ceylanlar kadar güzel, kuşlar gibi özgür ve verimli bir toprak kadar üretken ve olgun düşlüyorum.
Sevgili Aynam... Ah nasıl işlersin hayat zorlarının naif yanlarını… Bende askerlikte yaşadım Mardin’de yapmıştım askerliği zordu koca Çınar adam olmayı öğrenmek… :):) İnsan olmak bile zorlaştı bu devirde… Mesajı yerinde dizelerine sevgim çok, Sana da saygım…
Hayatta; Her selamın yanında, ......................bir beklenti esas duruşta.
Çok güzel bir ifade; insanlığın yozlaşma döngüsünde ki tavrına parmak basmışsınız. Adam olmak, kime göre adam olmak ve kimin kurallarıyla ? Dayatılmış öğretiler mi belirliyor adam olmayı? Çok beğendim Çınar Göle.
Üstelik inatla bekliyorlar o istediklerini...Kapıdan-bacadan bi r yerlerden sızıyorlar ömrümüze...Mütemadiyen istiyorlar...Sormuyor hiç biri...var mı yok mu, halin nedir)))AŞK daim olsun dost...C.G
"İnsan gibi insan olana pek şaşıyorlar, ilk önce ben/im, hepsi ben/im de, tapıyorlar" ...C.G
Her selamın yanında, ......................bir beklenti esas duruşta. Bir yılışık düzen eğitimi almış başını gidiyor. Atılıverdim,sıkıştım bir köşeye, dirsek temas aralığında ara bile kalmamış.. Velhasıl, adam gibi adamlık bir masalmış...
bence, Çınar Göle ismi bir ders konusu gibi...
hatta bütün öğretim, eğitim yıllarında zorunlu okutulacak bir ders konusu...
oku oku, öğren.
oku oku ders çıkar.
hayatın meşakkatli yollarından bizden önce geçmiş birinin ayak izlerinden bir şeyler çıkart...
şiirleri böyle bir şiir işte.
payım mı?
işte:
"Hayatta;
Her selamın yanında,
......................bir beklenti esas duruşta."
yüreğinizi kutlarım.
saygılarımla.