Hayatta sadece bir istisnayım . Sadece ufak bir parça ... " Ben yok olsam ne fark edecek " diye düşünüyorum . Aslında hiçbir şey ... Sadece bir kaç gün süren ... Bir kaç ağlayış ... O da bir kaç kişi ... Peki daha sonra ? Unutulacaksın . İnsanlık seni unutacak ... Bugün bizim " ölmeye değer birisi " dediğimiz ... Yarın bizim için ölür mü ? bilemem . Gerektiğinden fazla değer veriyoruz . Hayata ... İnsanlıga ... Belki de su anda yaşamamızın bile ... Bir manası yoktur ... Hayat ve insanlık yalansa ... Neden yaşıyoruz ? Gecirdigimiz dakikalar ... Bir ömür ... Çektiğimiz acı ... Bunlarda yanında hiç sanırım . Çektiğimiz acıların ne önemi var ki ? Bunun karşılığında bize ne veriliyor ? Ne kazanıyoruz ... Ben bulamadım . İnsanlık arayışta hala ... Ama boş ... Her şey ... Yaşadığımız dakikalar ... Boşa gecen seneler ... Bana yaşamaya değer bir şey söyleyin . Bu düşüncemden vazgececegim ... Ama söyleyemezsiniz . Sadece birkaç saçmalık Herkes gibi hayata toz pembe bakmak mı ? Ben bunu yapamıyorum . Hayatı sallayamıyorum Özür dilerim . İnsanlık gibi sahte davranamıyorum . Bunun içinde özür dilerim ...
Bıktık sanırım hayattan . Yaşamaktan ... Sadece hayatımızın zaman aşımına uğramasını bekliyoruz . Bu sayfanın kapanmasını ... Şu anda inancımız olmasa ... Belki de yaşıyor olmazdık . Kim bilir ? Çünkü başka bir anlam bulamıyoruz .
Bu sayfa ne zamanzaman aşımına uğrayacak bilemiyorum . Ama o günü... Bekliyoruz özlemle Hayattaki sayfam Ne zaman ? Zaman aşımına uğrayacaksın ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kim Bilir ??? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kim Bilir ??? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hüzünlü ve anlatımı güzel dizelerdi...hayat herşeye rağmen yinede güzel.değerlni bilmek gerekir...kalemini yürekten kutlarım ...sevgi ve saygılarımla...RUMUZ4300
duyguların şiirseldi
sevgili gamze...