Henüz başlamıştım sevgimi sana yazmaya Duygularım dizidizi önüne geliyorken Sevdam saçlarına yıldızyıldız konarken Görüyorum ki sayfalarım, tükeniverdi
Sevmek, sevilmekten söz ediyorken Aralarına sitemlerimi yerleştirirken Her zaman da aradaki mesafeyi korurken Görüyorum ki sayfalarım tükeniverdi
Yüzüm gülüp yaşlarımı gizlerken Acılarımı dizi dizi istif ederken Ardıma dönüp gitmeyi hiç istemezken Görüyorum ki sayfalarım tükeniverdi
Umutlar, hayaller orada bekler oldu Sevgiler, özlemler gönlümde ağlar oldu Tükenen sayfalar sizlere anı oldu Görüyorum ki sayfalar, tükeniverdi
Tutak sil yaşlarını, ayaklar gider oldu Sevda yolcuları bak, yollara düşer oldu Gelin olan sevgili hasretle, yuva kurdu Tükenmez dediğim sayfalar, tükeniverdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yusuf yüzlüm.Dost şair yüreğim..Tşlr.Benmi bu ziyaretinle ihya ettin.Sağol, varol.Yine beklerim can gardaşım.Olur mu? Yine gel.Hep gel.Tüm yazılarıma gel.Ben de geleceğim sizlere, hepinize..Az daha zaman lütfen.Ben de geleceğim.Sevgilerimle...
Güzel arkadaşım ecedemet, şairem, güzel dşlek ve duygulu sözlerine Tşklr.Onur duydum Mutlu ettin beni.Yaşamın kuralı böyle..Kendi seçtiğini değil sana seçişeni bulursun.Tekrar tüm yazılarıma beklerim.Sevgilerimle.
Mırza gardaşım, mutlu oldum ziyaretine ... Gönlüm ve kalbim seninle.Onur vrdin.Yine gel .Her yazıma beklerim.Ben de yakında tüm arkadaşlara gideceğim tek tek ziyaret edeceğim.Diğer yazılarıma da beklerim.Selamlar.
Tutak sil yaşlarını, ayaklar gider oldu Sevda yolcuları bak, yollara düşer oldu Gelin olan sevgili hasretle, yuva kurdu Tükenmez dediğim sayfalar, tükeniverdi.
içimi acıttı gelin olan sevdalının hasreti... yollara düşmek sanırım aşkın kanunlarından biri oluyor... yinede umutlar tükenmesin diyeceğim ama ellere gelin olmuşsa çoktan tükenmiştir... tebrikler... saygılar...
Dost şairem Elif, duygulu uyorumun için mutlu oldum.Tşklr.Biz sevdayı bir başka yaşarız. Sevdamızda bir başka olur bizim.Sevdayı anlatmamızda...Yine gel olur mu? Sevgiyle kal.Tşklr.
çok güzel bir şiirdi...
zevkle okudum...
Not:
Anasayfada yazılar bölümünde Üstat Recep Çağlar ağabeyi yazdım. Bakarsanız sevinirim.
Selamlar.