(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevgili, dost şairim, arkadaşım ecedemet, dfuygulu, yürekten sözlerle yaptığın yorumun her seferinde olduğu gibi bu kez de beni mulu ederek onurlandırdı.Gönlümde de bir dostluk ışığı yaktı.Tçklr. Lütfen yine gel.Olur mu arkadaşım.her zaman beklerim.Diğer yazılarıma da beklerim.Saygı ce sevgilerimle..([email protected]) Birgün beni aramak istersen.Selamlar.
Sevgili gönül dostum, genç üstadım Yusufyüzlüm güzel, sıcak yorumunla beni sevindirdin onurlandırdın.Tşklr.Her zaman kalbimde ve gönlümde yerin var.Dilediğin zaman aç kapını çalmadan buyur gir içeriye.Sevgi ve selamlarmla.Diger yazılarımı da ziyarete beklerim.selam saygı ve de selamlar.
üstadım işte bu hasret değilmidir bizlere bu yanık dizeleri yazdıran, bizleri bazen deli divane gibi kelimelerin içinde yorgun savaşçı gibi boğuşturan işte bu sevda, bu hasret değilmidir. İlahi aşkın olmadığı yerde beşeri aşk olmaz be üstad. bütün aşkları güzel yapan da işte bu ilahi aşkın gücüdür. üstadım övgü dolu mesajınız beni ziyadesiyle memnun etti. bir dostluğun ilk adımı saydım ve favori listemde yerinizi aldınız. bundan sonra daha sık görüşme dileğimle allah aemanet olun SELAMLAR
Sayı üstad İ.Tıkıroğlu dostum kalp kalbe, gönül gönüledir dostluk der atalarımız.Sizi tanıdığıma çok mutlu olup onurlandım.Güzel duygulu yorumuzla mutlu oldum.Senin gibi bir dost daha kazanmanın sevinci içindeyim.Her zaman bekliyorm..Kalp ve gönül kapım size ve tüm dostlarıma açıktır.Sygı ve selamlarımla.
Canım dost şairimÖ.Osman AVCI, Kısa ve öz bir cümle içinde bir roman yazan yorumunuz beni mutlu edip onurlandırdı.Tşklr.Yine beklerim.Saygı ve sevgiler.
YÜREĞİNİZ SEL OLUP TAŞMIŞ YİNE..
KUTLARIM....
YÜREK SESİNİZ HİÇ SUSMASIN...
SEVGİ SELAM VE SAYGILARIMLA...