(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUSTAFA KEMAL DESTANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUSTAFA KEMAL DESTANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selam önce şiiri okudum sonrada tüm yorumları . Evet bütün her kişinin aynı düşüncede olmasını istenmez illaki karşıt görüşlerde olcak ve bunları beliticekler amaaaaaaaaaaaaa terbiyeli bir şekilde yapalım lütfen yorumlarımızı. Ben biraz lakayıtlık gördüm bazı yorumlarda ve kendi adıma üzüldüm niye ? Bu şu durumdaki Türküye'nin hali geldi aklıma yazıklar olsun şair güzel bir şiir yazmış ve mükemmel kutlmak gerekir beyler burası siyaset alanı değil (bazıları gerçekleri çok iyi bildiklerini zannediyorlar amaama ama keşke bişeyler yapabilsek madem biliyorsunuz hareket bereket nerde ?) demez mi insan ŞAİRİM KUTLARIM GÜZEL DUYGULARINIZI ŞİRİİNİZİ KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN SEVGİYLE KALIN ...
Nermin Aydın tarafından 4/26/2010 1:27:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hadi şair yazdı, neden günün şiiri seçildi anlamış değilim. Şair Ağabeyi üzmekten Allah'a sığınırım ama gerçekten gerek yok artık böyle şiirler yazmaya..
İstiklal Caddesi bir miting esnasında ne kadar kalabalıksa bu minvalde de o kadar şiir var; meydandaki herkes uzaktan birbirine benzer. Oysa kimi görevlidir, kimi provekatör, kimi polis,kimi organizatör, kimi 'noluyooozzz abiii'dir.. ve fakat uzaktan hepsi birer bireydir..
Benzerleri arasından sıyrılıp güne taşınmış, sanırım seçici kurulun 23 nisan hissiyatı da buna etken olmuş..ve fakat..ve fakattır..
Böyle şiirlere sizin gibiler gerek görmese de; bizler, bu ülkenin gerçeklerini unutturmamak için; gündemde tutmamak için yazmaya, birilerinin yüzene çarpmaya devam edeceğiz... Yorumunuz için teşekkürler.
Yani artık bööğ demek istiyorum ilkokuldan beri bildiğimiz hep aynı sözler değilmi bunlar, hilafet kalktı,saltanat gitti aydınlık geldi...şu an şu dönem türkiyesini bilerek görerek yazdığınız bu sözlerin milyonlarca benzerini,tekrarını, milyonlarca kez her türk gibi dinledim, mantıksız bi şekilde günün şiiri olmasını bi kenara koyuyorum ve size 72 sene önce vefat eden bir türk liderinden sonra ki ülkeyi anımsatıyorum.malumunuz değilse eğer malumunuz olsun, aydınlık ülkenin açlığını, yoksulluğunu,sancılarını,fakirlerini minik elleri ile işçilik yapan yavrularını 70 yaşında iki büklüm dilenen ninenelerini 1 liraya süt alamayan anneleri,iş bulamayan delikanlıları ve ötede 1 gecede alkole milyarlar akıtan ucubeleri her dakika bir servet harcayan kokoşları ve adaletsizliğin dibine vurmuş bu hiyerarşide torunlarınıza daha gerçekçi şeyler anlatmınızı öneriyorum.
Milyonlarca benzeri yazılmış olsa da, bizler Mustafa Kemal'i unutturmamak için; milyonlarca kez daha yazmaya devam edeceğiz. Bu bizim Mustafa Kemal'e minnet borcumuzdur. Ülkenin gerçeklerine gelince; bir halk şairi olarak o da asli görevimizdir. En basitinden, sol taraftaki "resimli şiirler"in 3. sırasındaki "Yangın Var" şiirini okuma zahmetine katlansaydınız bunlardan birini görürdünüz. Yorumunuz için teşekkürler...
OZAN FEYZİ KARDEŞ SİZLERİ SAYGIYLA ALKIŞLARIM ...DİZELERİNİZLE, ATATÜRK'Ü EN GÜZEL ANLATMIŞSINIZ. HALA ANLAMAK İSTEMEYENLERİN AKILLARI BAŞLARINA GELİR DE, İNŞALLAH GEÇ KALINMIŞ OLUNMAZ....KUTLARIM SİZİ ŞAİR DOSTUM..
Ozan Feyzi’yim ben O’nun izinde, Oturtamaz kimse meczup dizinde. Aratmaz gerçeği dogma gizinde; Ulu Önderimiz Mustafa Kemal.
Ulu önderimiz Mustafa Kemal için, güzel ve duyarlı gönlünüzden dökülen bu harika dizeler hakkıyla ödülünü almış. Çok duygulandım.Elin,ize gönlünüze sağlık efendim.Candan kutluyorum.
gül peri tarafından 4/24/2010 2:11:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
selam yüce atama yazdıgınız güzel şiiriniz gerçekten yerini bulmuş günün şiiri olmaya tebrikler efendim puanım tamdır ve ısparta dan bir demet gül bırakıyom sayfanıza saygılarımla
Çocukken daha bu denli güzel yazılmamıştı Ata'ya. Ya da dergi ve kitaplarla bizlere ulaşmamıştı. Atatürk'ü tanıtmak için yazılan kitaplara mutlaka girmesi gereken bir şiir.
Paylaşım için teşekkürler; saygı öncelikli sevgiler.
Nermin Aydın tarafından 4/26/2010 1:27:12 AM zamanında düzenlenmiştir.