(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATAN ATANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATAN ATANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arife tarif gerekmez! Kâmil insandır, yaşamın merkezine insanı koyan! Kkoyarken de, değerleriyle - insanlık darasında- tartan! Ozan Fevzi; yaşadığı toplumun ve yer kürenin bir parçası olarak kendini toplumsal yaşamdan ve bu yaşamın insana yüklediği sorumluluklardan muaf tutmayan/tutmaması gerektiğine inanan duyarlı ve bilinçli bir ferdi olarak; sanatkâr hassasiyetiyle inandığı ve her koşulda uğruna mücadele verdiği, eğilip bükülmediği doğrular karşısındaki insancıl duruşunu çok açık, net ve samimi dörtlüklerle (üstelik Halk Edebiyatının 6+5' lik Hece ölçüsüyle yazılmış bu güzel KOŞMA' sıyla) dile getirmiş. Söylemler her koşulda geçerli olan ve farklı ama aynı girdaba akan insan suretleriyle örtüşen hakikat paydaları. Değerli ozanımıza, yaratıcı güçlü kaleme saygı ve dostlukla...
Bana diyorlar ki divane deli, Can mezada düştü yoktur bedeli. Feyzi’yim yanlışı sürgün edeli, Ardımdan taşları atan atana! ......................................Harika
Feyzi’yim yanlışı sürgün edeli, Ardımdan taşları atan atana! ..................... İşin sırrı, erdemin sırrı bu iki satırda ifade edilmiş. Asıl olan, insanın, nefsinin sırtını yere yere getirebilmesi meselesidir. Helal olsun, Allah ne muradın varsa versin. Modern putçular, mala-mülke taptılar. Uşaklığı, el etek öpmeyi marifet saydılar. ....... Gözüne yaş ayağına taş değmesin. Selamlar, sevgiler Atatürk'ün şehri Samsun'dan.
Ne zaman bir güle yarenim desem, Dikensi dilleri batan batana! Dost bildiklerimle bir meyve yesem, Bire bin yalanı katan katana! Her dörtlüğü bir birinden manalı ve gerçeği paylaşan eserinizi çok beğendim. Tebrikler Ozan, tebrikler.
İçinde kalmamış yarenlik közü.
Yürekten söylesem kısacık sözü,
Kaşını gözünü çatan çatana!
yüreginize sağlık hocam,
saygılar....