Çiğerlerim dağlanır, yaralarım bağlanır, Çektiğim bu çileye, hangi yürek dayanır, Sevda derler derdime, yanarım ben halime, Kimse ayıplamasın, bu dert-e de ağlanır.
Düştüm kara sevdaya, kaldım yolda yaya, O bir ahu ceylandı, kıyamadım vurmaya, Dermansız derde düştüm, yanarım ben halime, Kimse ayıplamasın, bu dert-e de ağlanır.
Olmaz deyip durdular, can evimden vurdular, Seven bir garip gönlü, onlar yar siz koydular, Bir garip kuşum şimdi, yanarım ben halime, Kimse ayıplamasın, bu dert –e de ağlanır.
Yıllardır gözüm yaşlı, çektiklerim çiledir, Ben severken el aldı, yaptıkları hiledir, Bu haksızlık değil mi, yanarım ben halime, Kimse ayıplamasın, be dert-e de ağlanır.
Garip Yüksel ne yapsın, siz söyleyin ey dostlar, Aklına her geldikçe, her gün aşkına ağlar, Aklı fikri hep onda, günden güne solsa da, Yıllar geçmiş olsa da, hep kaderine ağlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadere ağlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadere ağlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıllardır gözüm yaşlı, çektiklerim çiledir, Ben severken el aldı, yaptıkları hiledir, Bu haksızlık değil mi, yanarım ben halime, Kimse ayıplamasın, be dert-e de ağlanır.
Garip Yüksel ne yapsın, siz söyleyin ey dostlar, Aklına her geldikçe, her gün aşkına ağlar, Aklı fikri hep onda, günden güne solsa da, Yıllar geçmiş olsa da, hep kaderine ağlar.
Aşktan yana kim gülmüş ki,biz de gülelim. Ellerinize sağlık şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Kimse ayıplamasın, bu dert-e de ağlanır. Yüksel dost buradaki yazım hatası dışında oldukça akıcı bir şiir okudumBir de son kıtada neden ayağı değiştiniz onu merak ettim Şiir yolunuz açık olsun
Yıllardır gözüm yaşlı, çektiklerim çiledir, Ben severken el aldı, yaptıkları hiledir, Bu haksızlık değil mi, yanarım ben halime, Kimse ayıplamasın, be dert-e de ağlanır.
Aşktan yanı yüzü gülmemiş,sevdiğinde vuslatı görmemiş bir gönülün duyguları çok güzel kaleme alınmış.Nice yaralı kalplerin tercümanı niteliğini taşıyan ve şiir okumanın hazzını yaşatan şiirinizi bütün kalbimle kutluyorum.Selamlar,saygılar hocam...
Yıllardır gözüm yaşlı, çektiklerim çiledir,
Ben severken el aldı, yaptıkları hiledir,
Bu haksızlık değil mi, yanarım ben halime,
Kimse ayıplamasın, be dert-e de ağlanır.
beğeniğle okudum yazan yüreği kutluyorum saygımla esen kalınız s.n yüksel bey