(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönülde sultanımdın. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönülde sultanımdın. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hatırla sevgilim ben yanık, yanık bakardım, Nedense şimdi yoksun solup, solup sarardım, Hayallerimde geçmiş, yanıp,yanıp karardım, Damarlarımda kandın, gönülde sultanımdın. can dostum yine çok güzel bir şiir okudum .. kaleminizi kutlarım emeğine sağlık sevgı ve saygılarım la...
Aruz veznini kulanan şairlerimizden çok az kaldı günümüzde. Size ihtiyaç var. Allah hayırlı uzun ömürler versin. Sahi üstad, tevellüd kaçtı sizin? Tabi bu işin şakası da; şiir güzel olmuş. Saygılarımla..
Şiirinizi okudum ve çok beğendim,Yürekten çağlayan nameler ancak bu kadar yansıtılabilir bir esere,İlmek ilmek işlenmiş, Her kıtası bir oyanın parçaları gibi motif motif işlenerek,bir bütünlük kazanmış.O yüreğinizdeki ilham her zaman daim olsun değerli dost,Kaleminizdeki mürekkep hiç tükenmesin,Yüreğiniz sağlık ve huzurlu,kaleminiz daim,Kucağınız kırmızı güllerle dolsun.
Bahar gününde bahçemde sen bahar dalımdın,
Düşünmedin mi hiç, sevdiğim benim canımdın,
Damarlarımda kandın, gönülde sultanımdın.
Hatırla sevgilim ben yanık, yanık bakardım,
Nedense şimdi yoksun solup, solup sarardım,
Hayallerimde geçmiş, yanıp,yanıp karardım,
Damarlarımda kandın, gönülde sultanımdın.
can dostum yine çok güzel bir şiir okudum ..
kaleminizi kutlarım emeğine sağlık sevgı ve saygılarım la...