(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEÇ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEÇ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OLDUKÇA GİZEMLİ !.. VEDE ÇOK ANLAMLIYDI... ŞİİR BİZE "GEÇ" ULAŞTI ŞAİRLER BİZE HİÇ "GEÇ" KALMAMALI ?**!!! BÖYLESİ DERİN MANALI, ŞİİRLER HEP ERKEN ULAŞMALI ?... ERKEN ANLAMALIYIZ HAYATI HASILI "GEÇ'LİK" KAVRAMI SENDEN,BENDEN,ONDAN BİR HATIRLATI ! VAKİT ASLA BİZE "GEÇ" KALMAMALI !!??... "GEÇ'LER" BİZE, ÖLÜMÜ GETİRİR GÜN OLAKİ İŞTE "GEÇ" KALMAMALI İNSAN ÖLÜME BİLE ! ADALET SAĞLAMALI ERKEN ÖLÜM BAZI HALLERDE İBRET HATTA !!! SENDEN BİR SONRAKİLERE !... ------------------------------------------------------------ DERİN DÜŞÜNCELERİN ŞİİRİYDİ BU BENCE "GEÇ'LİĞİN" GİZEMLİ ÖĞRETİSİ ÜZERİNE !!???..... ------------------------------------------ TEBRİKLERİMLE !!!... DUYUP VE DÜŞÜNEN BENLİĞE.....
Onatça tarafından 4/15/2010 5:57:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
TEŞEKKÜR EDERİM İNCE DOKUNUŞLARINIZA LAZIM OLUR HER FİKİR "GEÇ'TE" OLSA DÜŞÜNEN BÜTÜN İNSANLARA... ÇÜNKÜ ÜNLEM,NOKTA,VİRGÜL BİLE YERİ GELDİĞİNDE, FIRSAT YARATIR CÜMLE İÇİNDE HAYATI "GEÇ" ANLADIĞIN ZAMAN SANA !... ---------------------------------------------------- MUJTLULUK VE SAĞLICAKLA !!!!!....
hoşgeldiniz sayfama öncelikle ve evet geç kalanlar yazmalı ki geç kalmaya aday olanlar bu yoldan gelmesinler... fakat bir şeyi merak ediyorum, biz kadar farkındalık olur mu acaba ,yaşamadan, anlamadan? dilerim her okuyan siz gibi bakabilir mısralara teşekkürlerimle saygılar