(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MOR BELİKLER İNCE BELİ DÖĞERSE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MOR BELİKLER İNCE BELİ DÖĞERSE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gınalı elleri dutan onmasın, Al yeşil bağlara bülbül gonmasın. Ciğerlerim göğnük güğnük yanarken, Ellerinden su içenler ganmasın.
Sarpa sarmış bu sevdâ’nın yokuşu, Ataşlarda bulunur mu yakışı. Yakıp yandırıyo al güller gibi, Beni yakan zülfüne gül takışı
TATLI BİR ŞİVE İLE YAZILAN MÜKEMMEL SEVDA DİZELERİ TEMA DA ÇOK GÜZEL YANİ MAŞALLAH O GÜZELE,ÖYLESİ GÜZELLERE ŞİİRLER YAZILMAZDA NE YAPILIR CANDAN TEBRİK EDİYORUM KARDEŞ YÜREĞİNE DUYGULARINA SAĞLIK.BAŞARILARININ BİTİMSİZ OLMASI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR....
Sarpa sarmış bu sevdâ’nın yokuşu, Ataşlarda bulunur mu yakışı.
Bulunmaz kardelen kardeşim bulunmaz... Barak tadında bir eser ,ana sütü gibi ak,ana sütü gibi temiz türkü kokuyor,buram buram sevda tütüyor.. Emeğine gönlüne sağlık.. Saygı ve sevgilerimle..
Al yeşil bağlara bülbül gonmasın.
Ciğerlerim göğnük güğnük yanarken,
Ellerinden su içenler ganmasın.
Sarpa sarmış bu sevdâ’nın yokuşu,
Ataşlarda bulunur mu yakışı.
Yakıp yandırıyo al güller gibi,
Beni yakan zülfüne gül takışı
TATLI BİR ŞİVE İLE YAZILAN MÜKEMMEL SEVDA DİZELERİ TEMA DA ÇOK GÜZEL YANİ MAŞALLAH O GÜZELE,ÖYLESİ GÜZELLERE ŞİİRLER YAZILMAZDA NE YAPILIR CANDAN TEBRİK EDİYORUM KARDEŞ YÜREĞİNE DUYGULARINA SAĞLIK.BAŞARILARININ BİTİMSİZ OLMASI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR....