(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY NÛR-U MÂH'IM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY NÛR-U MÂH'IM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen gideli bu ateşte yanarım, Sinem delik, deşik eleğe döndü. Mâzi denen sevdâları anarım, Gurubun ufkunda aniden söndü. ///////////////////////////// Bu kadar uzak mı gittiğin yol’un, Seven uzakları yakın edendir. Boynu bükük kaldı sılada gül’ün, Bülbül de konmuyor acep nedendir.
Bu kadar uzuk mı gittiğin yolun Boynu bükük kaldı sılada gülün
:((( Aynen öyle oldu değerli kardeşim bu mükemmel dizerden bana düşen pay bu iki dörtlük oldu,her daim olduğu gibi yine çok çok güzel dizeler yüreğinize duygularınıza sağlık.tebrik ediyor var olan başarılarınızın devamını diliyorum.selam saygımla....
Birçift sözün oldu fermânım ah’ım, Bu muydu verdiğin yeminler, sözler. Ruhuma ışıktın ey nûr-u mâh’ım, Şûle’ni beklerken bu yorgun gözler.
Bu kadar uzak mı gittiğin yol’un, Seven uzakları yakın edendir. Boynu bükük kaldı sılada gül’ün, Bülbül de konmuyor acep nedendir....dost özlemi yakan ateş yüreğinde gül olur açar bir gün...çok güzeldi...sevgiler...
Fazla değil, yirmi sene sonra böyle aşk, sevda üzerine şiir yazacak bir kuşak olacak mı? Yoksa bu temayı bu şekilde işleyen şairlerin özgeçmişlerini Mazhar Osman'ın hane de mi aramaya kalkacaklar?
Hocam doğru diyorsun, bizim kuşak, seyrekbasanın,gardiyan Kamil'in türküleri ile büyüdü bundan sonra gelen kuşak Türkülerin zekatı ile yetinecekler. Tesbitiniz yerindeydi.