(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir yanda suçluluk duygusu,bir yanda yakalanma duygusu.. bir kişilik yer istiyorum derken,görecekler diye yüreğimdeki seni diye.. çok etkileyici olmuş kendimi buldum .bilmiyorum varmısın yokmusun yoksa hayelmisin avunarak yaşadığım..sevgiler
Ah Ah. Varlıklarıyla yokluklarını yaşatanlar okuyup bu şiiri utansınlar. Sordu garson Ne alırsınız? O, O dedim. O şarap sever. Kim? dedi Görmüyor musun? dedim Deli galiba dedi dönüp... Ne olurdu be ne olurdu Beraber delirseydik...
Yine de inanılmaz bir heyecan, Kaçamak yapan çocuklar misali. Çözemesem de bir türlü anlamını bu en''lerin, İyi ki en gizlime saklamışım seni bahar gözlüm... Ben gözüyle görmeleri lazım, ...Ben misali iki kişilik dökülmeli sözcükler dudaklarından, .............Düşüncelerinde, .............................yüreklerinde taşımaları lazım ben gibi sevdiklerini..
Mutlulukların en güzelini diliyorum Bahar gözlünüzle..Yüreğinizdeki sevgileriniz hiç tükenmesin değerli kardeşim..Kutluyorum bu güzel dizelerinizi..
yazar sözcükleri ve imgeleri samanlıkta iğne arar gibi bulur. gökyüzünü daraltır, cehennemde yangınlar çıkarır, ırmakları kısaltır veya yatağını değiştirir, aşktan çağlayanlar yaratır ve tek başına bir masada sevgilisi yokken sevgilisiyle yemek yer, onunla söyleşir.
şair ve şiirin gücü bu...........
kutlarım dostum
"aşk iki kişiliktir"
sevgiyle
Nail Yavuz tarafından 10/16/2006 9:58:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
İçimize gömüyoruz herşeyi. Bazen aşkı bazen de özlemi ve sonuç mu tek başımıza ama iki kişilik bir hayatı yaşıyoruz. Yüreğimizin içinde iki kez acı çekiyoruz.
Gözümde canladı o yemek anları. Bitiyor ve geride kalıyor o dakikalar. Sonrası hüzün ..
Çift kişilik bir masada bir tarafta aşk diğer tarafta aşk ama iki kişi lazım bize.Tek kalpte iki aşk olmuyor.
saygılar