(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dübeş atan var mı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dübeş atan var mı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öyle demeeeeeeeeeeee; Son pişmanlık fayda etmez. Ayva boğazından geçti mi, nerede duracağını kestiremezsin. Zaten dübeş atan yok. Herkesin bu konuda kaderi ortak çağımızda.
:)))) aşk tahtasında skorlar hep birer bir bence. Ne kazanan ölüyor zaferinden, ne kaybeden ölüyor kederinden. Kısacası hayat devam ediyor sazın telleri hep ruhunun ritminde çalıyor KALEMİNİZ ÇAĞLASIN
üstadım dübeş de aşkta ballı börek çakıl taşlarına sürtüne sürtüne çıktığımız yollarda hergün elimize bir zar verseler einstein bile hesaplayamazdı o zaman hamam tasının kütlesini biz dışarı doğru değil içeri doğru atmadıkça zarımızı güneşi şahit bile yazmazlar vardan yoka geçişimize...
duymadım bu sazın ritmini hiçbir yerde beni gece çamının serinliğine bir palmiyenin sıcaklığına götürüyor kuru bir yürek gibi çakıllar sessizce çöreklenmişler bir vadinin derinliğinde --- her aşkın zaman dilimlerinde sırlar yatar --- hayatta pek çok kişi düşeş atar da --- aşkta görülmemiş hiç atan DÜBEŞ...
Yüksel Önaçan ..
ANA KITA İLE BEZELİ BİR AŞK ŞİİRİ DAHA DÜŞMÜŞ GECEYE. ÇOK ÇOK ÖZGÜN DEYİŞLERLE SÜSLÜ DİZELER. BEĞENEREK OKUDUM.VE SAYGILARIMLA!