(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALVARIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALVARIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Amin,,, inşallah cem'i cümlesine inşallah hocam.. Müslüman insanlardan zarar gelmez çünkü, peygamber efendimiz Hz. Muhammed (SAV) El EMİN idi,, bizleri doğru yola ulaştır yüce Mevla'm.. (Amin)
Değerli Ahmet bey sana sayfamı gezdiğinden dolatı teşekkür eder tem şiirlerimi ziyaret etmeni rica ederim. Tavsiyelerini bekiyorum. Ben eleştiriye açık biriyim. Samimiyetle seni ben şiir konusunda ve sayesinde dost kabul ettim. Seni Allah için seviyor, bağrıma basıyorum. Selamlar, sevgiler, saygılar...
Değerli Ahmet bey sana sayfamı gezdiğinden dolatı teşekkür eder tem şiirlerimi ziyaret etmeni rica ederim. Tavsiyelerini bekiyorum. Ben eleştiriye açık biriyim. Samimiyetle seni ben şiir konusunda ve sayesinde dost kabul ettim. Seni Allah için seviyor, bağrıma basıyorum. Selamlar, sevgiler, saygılar...
O güzel yorumun için teşekkürler. Kul isterse Allah verir. Fakat isteme ve ihlasta samimiyet şart olsa gerek... Değerli dost samimi dugularla selamlar, sevgiler, saygılar...
Üstadım selamolsun şiirinizin verdiği manevi haz çok güzel, ruhumuzu doyurdu .Allah bizleri her daim doğru ya sevketsin ,iyiye güzellüğe kavuştursun .saygılarımla..
Değerli kardeşim güzel ve anlamlı yorumunuza teşekkür ederim. Sizinde buyurduğunuz gibi, Allah cümle ümmeti Muhammedi ve insanlığı her daim dğruya ve güzelliğe sevketsin. Amin. Selamlar, sevgiler, saygılar.
Yürekten inandım sana, Ağlarım ben, yana yana, Kur’an bilincini bana, Ne olursun ver Allah’ım.
Dinimizin amacını, Eşref-i mahluk tacını, Derdimizin ilacını, Ne olursun ver Allah’ım.
Müminliğin onurunu; İslam’ın sonsuz nurunu; Hak davanın şuurunu; Ne olursun ver Allah’ım.
Nehir olup kalbe aksan; Batıl olsun yerle yeksan, Olmasın imanım noksan; Ne olursun ver Allah’ım!
Cemal’im buldu yârını, Verdi ona tüm varını; Bu gönlümün didarını, Ne olursun ver Allah’ım.
yüce rabbim gonüllerimizden imani eksik etmesin yüce rabbime sadik kul olanlardan eylesin inşallah bizleri dost kalem yüregine sağlık çok güzel bir şiirdi kalemin daim olsua selam ve dua ile .
kutlarım