(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok değeli şair sayfama hoş geldin sefa getirdin, şeref verdin. O güzel yorumunla beni ve sayfamı onurlandırdın. O güzel yorumun a çok teşekküre ediyorum bu vesile bir kere daha size saygılarımı, sevgilerimi ve selamlarımı arz ediyorum..
Çok değeli şair sayfama hoş geldin sefa getirdin, şeref verdin. O güzel yorumunla beni ve sayfamı onurlandırdın. O güzel yorumun a çok teşekküre ediyorum bu vesile bir kere daha size saygılarımı, sevgilerimi ve selamlarımı arz ediyorum..
Adını zikretmek bile insanı ne kadar ferahlatıyor hocam. Biraz önce başım ağrıyordu, bu şiiri okuyunca birden şifa buldum. Ciddi söyüyorum. Şiirin her kelimesini, her mısrasını tüm kalbimle tebrik ediyor, Onun güzel isimlerini her daim dilimizden düşürmemeyi temenni ediyorum. Saygılarımla müdürüm..
Allah kerim, Allah büyük... Allah yazan kaleminiz daim olsun. Allah diyen gönlünüz Allah'ımın razı olduğu erdemleri bulsun. Allah diyen Cemalettin Gürpınar hocam sen iyi bir kulsun. Selamlar.
ALLAH ALLAH DİLİMİZDEN DÜŞÜRMEDEN , SÖYLEMELİYİZ ÜŞENMEDEN..ONDAN GELDİK ONA GİDECEĞİZ..AKLIMIZA GELDİKCE HER İŞE BAŞLARKEN VE BİTİMİNDE SABAH KALKIP İŞE GİDERKEN AKŞAM EVE GELİRKEN..OTOBÜSTE MİNÜBÜSTE..HER ZAMAN VE HER YERDE DİLİMİZDE OLMALI ALLAH ALLAH NİDASDI İLE SEVGİLERE KONMALI DİYORUM HOCAM..SAYGI VE SELAMLARIMLA..
başarılar dilerim
dilimiz bir gönlümüz bir olsun her kelimesine katılıyorum