Hiç bir yazgı böylesine, gelmemişti ele Umudun kırık düşleriyle,yollara kafa tutmaya Sayfalar kazandı anlam bir kez daha Yazgıların,dili daha kuvvetlendi,sevdalara...
Sevdam özgür kalsın,fukara gönüllerden uzaklarda Bir kuş kandında,özgürlük olmalı,hür iradeye abide Şimdi sevgiliye bir mektup yolluyorum Okurmu dersin,tüm gönül paslarından arınıp Diriliş olmalı bir kez daha,sevmeler hatırına...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevda'ya Mektup şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevda'ya Mektup şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım duygularınızı çok güzel etkili bir şekilde dile getirmişsiniz, yüreğinize sağlık. Her sevgili gitmek için gelmiyor mu zaten, geride ucu yırtık mektuplar bırakarak
Bu şiir tamamen birini sevipte fukaralıktan sevdiğine kavuşamayan ve hala ona sevgisini hatıralrda yaşatmaya çalışan bir yüreğin yansıması ki ben onu da yaşadım ama yıllar sonra anladım ki onun adı aşk sevgi değilmiş onun adı havanda aşk dövmekmiş. Yıllar sonra öğrendiğim şudur seviyorsa yanında durur bütün olumsuzluklrı sevginin güçünden daha üstün tutar hep derim de bana gülerler gidenden sevgili olmaz sadece inançta hariç ben yandım gel sen yanma...
degerli şair: yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.. şaiire bilincindedir elbet herşeyin ...ne rüzgarlar esti üstünden...evet seven yanında olur bunada katılıyorum saygılarımla..
Her sevgili gitmek için gelmiyor mu zaten, geride ucu yırtık mektuplar bırakarak