(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL İSTER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL İSTER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönül ister hakk’ı görmek. Hak bağından güller dermek. Hüsnü kalple abdest al sen. Hak bağının kapısın çal, Öz beninde hakk’ı bul sen. Aslında öz en güzel olanı seçer daima secdede huzurda huzura erer ruh ...O ilahi aşkla gülistandan güller derer hak kapısından ayrılmadıkça daima kendinde özde tek olanı görür..Her baktığı yerde onun nurunu görür..ANLAMLIYDI şiiriniz Allah razı olsun ..Selam ve dua ile..
Dünkü özden haykırışlarıma cevap mıdır bu şiir yoksa... Yoksa"sı yok ki işin... gönül bulur da eşini, yaranını, yoldaşını; sızısını onun gönlüne akıtır... gönülden gönüle yol olur... sayfalarca yazabilirim belki şuan... ama yazmamak en iyisi... büyüsü bozulmasın yüreğimde... Allah razı olsun Hocam, benden olan şiiri bana sunmuşçasına... Selam ve dua ile...
siyahtakibeyaz tarafından 3/30/2010 9:00:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ah yapabilsek dediklerinizi hulusi kalp ile..Ama uyarılarınızla bizi hep uyandırın siz... Kısa ve öz olan mısralar için tebrik az gelir, Allah razı olsun diyorum.. Slm sevgi ve dua ile..ESRA
Gel nefsine hâkim ol sen. Hüsnü kalple abdest al sen. Hak bağının kapısın çal, Öz beninde hakk’ı bul sen. İnşallah üsdat..hepimiz birlikte.selam ve saygılar..
Hak bağından güller dermek.
Hüsnü kalple abdest al sen.
Hak bağının kapısın çal,
Öz beninde hakk’ı bul sen.
Aslında öz en güzel olanı seçer daima secdede huzurda huzura erer ruh ...O ilahi aşkla gülistandan güller derer hak kapısından ayrılmadıkça daima kendinde özde tek olanı görür..Her baktığı yerde onun nurunu görür..ANLAMLIYDI şiiriniz Allah razı olsun ..Selam ve dua ile..