(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir İşte şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir İşte şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Belki kendince haklısın yalnız keskin sirke kabına zarar verir.Kısa ve özlü dizeler kara saplı hançer gibi bir şiir sevmek varken sevgi varken vurmaya kırmaya değer mi şair dostum daha sevecen daha ılımlı daha güzel dizeler okuruz kaleminden inşallah şiirini kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Yüreğime yasakladım sevdanı, Onu, zindanlara tıktım bu gece, İçerimde, aşka dair ne varsa, Ateşlere atıp, yaktım BU GECE...
Oh be, ne rahatmış böyle yaşamak, Acı, keder, her bir şeyi boşamak, Yıldızlardan yapıp, birer basamak Göğün, tepesine çıktım BU GECE..
Bu akşam, hayalden-hayale gezdim, Her bir hatıramı, taşlarda ezdim, En son, aklımı da kurşuna dizdim, Ona da, bir tetik çektim BU GECE...
Kısa ama anlamlı dizelerdi. Kalemine sağlık şiir dostu. Affınıza sığınarak ben de iki kıtayla cevap vemek istedim. Sürçi-lisan ettimse affola. Selamlar...
Sevginin yoğunuluğu sanki bir ihanete,hayal kırıklıklarına isyan edermişcesine mısralarda ifade bulmuş.İnsanın 'ne bu hiddet ne bu celal' diyesi geliyor.Göğsünün tam ortasına vuracak kadar bu öfke niye? Kısa ancak çok şeyler anlatabilen güzel bir çalışma.Uzun zamandır yoktun,dönüşün muhteşem olmuş.Kutlarım.dostça kal.
Kara kış gönlümde aslında olmasa iyi ama var Arınmak lazım bilirim gizli kalmamalı vuslat har Razıysan gel varım vuslata senle hazırım yar
Vuslat
Vuslatım har Uğra bana nasip al Sakına yalnız kalma anla yar Lale gelincik gül gece prensesi gibi aç Ara ki bulasın sen beni bende aşk var Ta ki erene yangın sönene kadar tende vuslat..........DER GİBİYDİ YÜREK İÇLİ..yani