(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ez ve öz mısralarda, koskoca bir hayat ve acısıyla, güzelliği ve çirkinliğiyle, gençliği orta yaş ve yaşlılığıyla akıllara geniş bir yaşam şeklini getiren "yaşam..."
Şiir kısa... Kısacık bir dörtlük... Ama "anlayana" misali olmuş bir şiir...
Hayat kavgasını ve yaşamımız üzerindeki gerçekleri bizlere yeterince hatırlatan mısralar...
Dilerim ki, her duygulu ve temiz yürek gibi, o kavgada kazanan da şairemiz olsun.
Herşeyden önce, ilgi ve alakalarınızla beraber, naçizane yorumuma verdiğiniz değer ve takdirinizden dolayı, teşekkürlerimi sunarım. Bu nezaketiniz ve candan cevaplamanız, doğrusu beni fazlasıyla onurlandırdı. Sizi onurlandıranlarınızın da çok olması dileklerimle. Saim Usta'nın fıstıklı kadayıfından yemeğe gidilirken, şiir sayfalarının hatırlanması dileklerimle, saygılar.
Hayat, sevdalandığımız ki, hiç olmadık kadar gönlümüzden uzak kalir. O ıssız ve uzak bir yerlere, unutulmuşluğun ve boşluğun alemine göçendir hep. Ve işte Gönlümüzün sevdalandığının adıdır Yaşam. Yüreklerimizi rehin alır ve kendisine gönül verenlerin gözyaşlarıyla yıkanır. Sonsuzca bir isteğin kuşatılmasıyla her şey bize dair Hayat ve tüm içindekileri....
ONUN ADI HAYAT BENİM ADIM YAŞAMDI ????Düşünce çok hoş Yaklaşım da güzel ama eş anlamlı iki sözcüğü neden bu şekilde kullanma gereği duydunuz onu anlamadım.Benim anladığım anlamda bizim adımız vs vs aynıydı mı demek ister şair*??
dostyeli tarafından 6/10/2010 8:48:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yaşam; oluş ve yokoluş arasında geçen süre ve insanın bu süre içerisinde ki, bedensel, ruhsal ve tinsel birlilkteki kendisini gerçekleştrmesidir. Hayat ise içinde yaşanılan şartların tümü yada Yaşamayı sağlayan şartların bütünüdür. eş anlamlı bilinse de ben olmadıklarına inaniyorum iç içe ama bambaşka şeylerin ifadeleridir HAYAT ve YAŞAM. Sevgi ve saygılarımla hoşgörünüze arkadaşlar.
Ben de aynı şeyi yadırgadım zaten Evet yaşantı elbette farklı.Yaşamın farklı çizgileri yaşantı ama yaşam= hayat birlikte kullanımı hata.Ama kesinlikle bence. Siz öyle ıugun göreceksiniz sözüm olamaz
sevgili dostyeli bir bebek doğduğu zaman hayata gözlerini açar ve yaşamaya başlar bende bu soruyu sordum kendime ve hayatla yaşamın ayrı şeyler olduğuna karar verdim hepimizin bir hayatı var ama hepimizin aynı yaşantısı yok demi sevgiyle kal yorum için teşekkürler