(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y A Z I K E T T İ N!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Y A Z I K E T T İ N!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sonu gelmiş ancak hanı olur ya ıçte kalan ve ınsanın yuregını kemıren bır agrı... işte onu her fırsatta sevdıgıne soyleme ıstegı vardır ve yakar ınsanı... selamlar duygusal şair
Sevgi karşı tarafa sunulan bir LÜTUF değil sizi YÜCELTEN bir duygudur diye düşünüyorum...Şiir in sonunda ahh etmişsizniz mutlaka çok acılar çekilmiştir katılıyorum size hatta derin acılar dilsizdir sözün hükmüde geçmez bilirim ama seven yürek ahh etmemeli diye düşünüyorum sevgi öylesine saf öylesine masum bir duygu ki çok seven bir yüreğin gerçek anlamda ahh edemeyeceğini gün geldiğinde en çok üzülenin yine kendisinin olacağını düşünüyorum...Ama şiir bağlamında bakarsak gerçekten yürek işi bir şiir kutlarım efendim hem şiiri hem şairi...Sayfanıza sonsuz sevgi ve saygılarımı bırakıyorum. Mutluluk gölgeniz olsun...
venaamoris tarafından 3/27/2010 11:33:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayfamı ziyaret ederek değerli yorumunuz ve beğeninizle mutlu ettiniz, renk kattınız, çok teşekkürler...Güzel düşüncelerinize katılıyorum, keşke ahlar olmasa hiçbir yürekte...Saygı ve selamlarımla.
sevdiğimize nasıl kıyarız
cansuyu olmuşsun madem