Gecenin karanlığı iyice çöktü Sokaklarda tek tük dolaşan hayatlar Ve ben Camın önünde durmuş gök yüzünde arıyorum seni Yıldızlar kadar parlak ay kadar güzel seni Saniyeler dakikaları dakikalar saatleri kovalarken Akrep ve yelkovan köşe kapmaca oynarken Odam iyice soğudu yavaştan… Dudağımda içimden gelen kelimeler Kulağımda radyoda ki ince melodi Kapı eşiğinde duran mum söndü sönecek Yüzümde bir tebessümle gülümsedim sana Yaprakların eşliğinde Rüzgar şarkısını söylerken Kapattım radyoyu ve gözlerimi Seni dinliyorum şarkılarda… Seninle daldım hayallere Yıldızların aydınlattığı gecemde sen nerdesin ? Ben hayallerinle yetinemezken Yokluğunun çaresini bulamadım Hayallerle şarkılarla kendimi avuturken … Derin bir nefes çektim soğuk nemli O İstanbul havasından İçim titrerdi gözlerim doldu Kirpiklerimin uçunda iki damla Biri sen diğeri ise ben…
Ama her zaman ki gibi Sen beni yine bilmeyeceksin ve duymayacaksın Ben ne kadar haykırsam da … Sen yine yok sayacaksın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Yine şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Yine şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.