(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gdo'suz dizeler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gdo'suz dizeler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgisizlik öylesine çok işlemişki içimize... Bir yandan sevgisizliği istemezken diğer yandan sevgiye el uzatmayanlar olduk... Bununda sebebi galiba güvensizlik... ki yitirlldi güven, göğerdi sahte gülümsemeler...
kalple, ruhlar, bakıs acılari, hosgoru hepsi GDO ya ugramis, degismis genetigi herseyimizin hele böylesi zarif, keyifli ve düzeyli sitelerde bile hosgorusuzluk almis basini yurumus, en ufak bir ima bile karsi tarafi bir atom bombasina cevirmeye yetiyor cünkü zaten karsi taraf hazır patlamaya
eyvallah hocam kaleminizi kutlarım, tarzınız cok günümüze dair...
darı taneleri gibi tıpatıp birbirine benzedi insanlık belki de yepyeni şiirler yazmalıyız bu sevgisizlik çağını bu karanlığı kapatıp
Sevgisizlik çağını, sevgi çağına geçirebilmemiz için hep birlikte, tek elden ve tek yürekten bir yumruk olup yazmalı ve haykırmalı, sevgisizliği içimizden yok etmenin yolalrını bulmalıyız hepimiz. Biliyoruz ki yeni çağlarda düşünceler ve yaşamlar değişmediği sürece, hiç bir anlam ifade etmeyecektir değişmesi.
Uzun bir aradan sonra yine size özel bir şiir okumak mutluluktu. Teşekkür ederim paylaşımınız için. Saygılar yüreğinize
bütün imgeleri dizsem dizeler gene bitmez canavarı salsam ip yetmez
Korkar olduk etrafımızda,içimizde,dışımızda o kadar canavar var ki.Allah yardımcımız olsun yüreğinize sağlık güzel bir konuyu şirleştirmişsiniz.Kutlarım selamlar
darı taneleri gibi tıpatıp birbirine benzedi insanlar belki de yepyeni şiirler yazmalıyız bu sevgisizlik çağını bu karanlığı kapatıp...
Gerçek yalnızlığı,yeryüzünde kendisini anlayacak bir kişi bile kalmadığında, Gerçek fakirliği,kültürel zenginliği yitirdiğinde anlayabilecek insanoğlu diye düşünüyorum.
ara sıra ara veriyor.......haklı sebebleri vardır.....çok ara verince vebal altında kalıyor.....sayfasını sevdirdi...alışkanlık yaptırdı.... bizi ikna edecek sebebler göstermesi gerekmezmi.....kış bitiyor erimesin karların......inan sen bu güzel sitenin tadısın......tuzusun....acısısın......kısacası ......lezzetisin....kalemin varola saygıdeğer kardeşim....şiirile yine tek yine harikasın...
Sevgili dostum asla olumsuz birşey düşünmüyorum. Ben edebiyat defteri dediğim zaman Bu kavramın içini tanıdığım selamlaştığım tüm dostlarım dolduruyor. Şunu da söylemem gerekir ki bu kulubün içinde Allah Rızası için tek bir düşmanım rakibim veya hasmım olmadı. Herkesi sevdim. Bunun doğru olduğu zaman içinde daha da netleşecek. Çünkü ben insanları ayırım yapmaksızın seviyorum.
Yazı çizi ile iştigal eden bir adam küserse sadece kendisine küser. Bu hep böyle olmuştur. Ne yazıların karakteri değişir ne de bizim ama durmaksızın bu kötü kaderi değiştirmek oldu amacımız.
Çok sevgimle. Sen her zaman benim ilk onda hatırladığım ve adını soyadını doğru saydığım can dostlarım arasındasın
darı taneleri gibi tıpatıp birbirine benzedi insanlar belki de yepyeni şiirler yazmalıyız bu sevgisizlik çağını bu karanlığı kapatıp
sevgili celal abim nihayet tam iki ay sonra aramıza tekrar hoş geldin, iyiki de geldin çünkü gdo suz geldin. tümüyle harika şiirinin finali, kulaklara küpe niteliğinde olduğu için şiirinden ayırdım. seven yüreğine sağlık, sevgi ve saygılar sunarım.
Her şiirini okudukça şiir okumaya olan hevesimdeki azalmayı bıçak gibi kesen ve şiire olan ilgimi,hevesimi artıran güzel şiirlerin dost şairini yürekten tebrik ediyorum. Selam ve sevgilerimle...
darı taneleri gibi tıpatıp birbirine benzedi insanlar +1 tamamen katılıyorum arkadaşım, darıya hakeret olsada nelere benzemedi ki insanlar...herşeyi fast-food gibi saniye içeresinde tüketiyoruz maalesef:) varol sen...sevgimle...
* * * bütün imgeleri dizsem dizeler gene bitmez canavarı salsam ip yetmez
darı taneleri gibi tıpatıp birbirine benzedi insanlar belki de yepyeni şiirler yazmalıyız bu sevgisizlik çağını bu karanlığı kapatıp
Sevgisizlik bütün kötülüklerin başlangıç noktası, önce alkoldü kötülüklerin anası, şimdi anladım ki alkolün de başlangıç noktası sevgisizlik, ilgisizlik ve bütün kötü olan her şeyin kaynağı bu iki kardeş "sevgisizlik.. ilgsizlik" İnsanoğlunun tek ilac sevgi, aç susuz da kalsa insan dayanırmış, ama sevgisiz kuru bir daldan farksızmış. Hastalıklar bile sevgiyle tedavi edilirken, yaşama sevincinin de tek nedeni sevgi. Esirgemiyelim çevremizden, hatta bütün canlı cansız her ne varsa üstünde olsun ellerimiz, şefkatle yaklaşalım pozitif enerjimizi hissettirelim, ömürlerini uzatalım sevgiyle, şefkatle samimi ilgilimizle destek olalım yüreklere, yaşama bağlanmaları için vesile olmak ne güzel insanlık adına. Bir güzellik de bizden olsun hayata, bir merhabayla yüreklere yolcuk yapmak misyonumuz olsun, insanlık bunu gerektirir bence. Eğer ki bir maske takacaksak yüzümüze o maske sevgiyi yansıtan maske olsun yüzlerimizden. Herkes sevgiyi yansıtan ayna olsun, şeytan bir kenarda dursun. Hoş geldiniz Kardanadam, nerelerdeydiniz? Karları eritip mi geldiniz? Bu defa baharları getirdiniz ne güzel, Bahar kadar güzeldi şiiriniz. Madem sevgiyi dile getirdiniz, evet sevgi olmalı şiirlerde, romanlarda, hikayelerde, makalelerde, hatta fıkralarda, dillerde, gönüllerde yalnızca sevgi... Yaşamın tek gayesi sevgidir zaten, doğaya bakınca sevgi ben burdayım diye göz kırpar görmek gerek. Yüreğinize sağlık, çok anlamlı ve çok da güzeldi gönülden kutlarım.. Sağlıkla, sevgiyle, huzur içinde geçen bir ömür dilerim sevdiklerinizle.....
Bir yandan sevgisizliği istemezken diğer yandan sevgiye el uzatmayanlar olduk...
Bununda sebebi galiba güvensizlik... ki yitirlldi güven, göğerdi sahte gülümsemeler...
Saygı ile