Okuduğunuz şiir 24.8.2010 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
...denizin şarkısı
kızıl bacaklı flamingo raksederken gitar eşliğinde beyaz tüller savrulur pelüş bir flamenko daha ister denizin dramatik bir şarkısıdır bu yağmura tutulmuş
körfezinde güllerine hasret bir burnun olacağıma pembe dudagında esrik bir şarkı olsaydım keşke son nakaratım unutulmuş
bakın kayalıklar nasıl da mutlu yine ıpıslak sarılıyor deniz ben de nefesimi tutardım böyle lacivert öpseydiniz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...denizin şarkısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...denizin şarkısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can Dostum Birgün birileri beni başarılı bulup Sebebini sorsalar İsminizi en başta sayacağım dostlarımdan birisiniz. Ne zaman bir adres sorsam bana işte bu tarafta dediniz
arkadaşlarınız ne kadar çok yetenekli ve güzelse mutluluk ve başarıyı o kadar yakın hissediyorsunuz kendinize
Çok sevgi ve saygımla değerli dostum Beni gerçekten ayrıca ödüllendirdiniz bu gece
Hocam uzun süredir şiirlerinizi okumamıştım,güzel şiirleriniz okumak benim için zevk,tebrikler.usta kaleminizi kutluyorum. gerçekten günün şiirini hak etmiş,selam ve saygılar...
Duygular kelimelerde, kelimeler mısralarda dansetmiş adeta... Harika bir güzellik ulmuş düşmüş güne... Yürekten kutluyorum günün şiirini ve değerli şairini, selam saygı ve muhabbetlerimle...
mavi kurdele şiire, şiir mavi kurdeleye, hepsi de değerli şaire çok yakışıyor, her türlü takdire değer bu şiir ve bu kıymetli dost şairimiz,kutlarım başarınızı, zaten şiirdeki musikiye bir de tangonun dans ruhu ve biçemi eklenince tartışmasız güzel olmuş şiir, teşekkürler,tebrikler değerli dostum,saygımla,selamlar...
rica ederim değerli dostum,teşekkürler,bu sabah saat 07 de Samsun Tıp Fakültesi'ne şeker hastalığım nedeniyle kontrola gideceğim sanırım akşama dek nete giremeyeceğim fakat inşallah akşam şiirlerinize ve diğer şiirlere bakıp okurum,bu yüzden bir gün oruç tutamayacağım,telafisi var elbet,yeter ki sağlık olsun,saygımla,selamlar...
ve çoğalmalı Celal Çalıklar...:) teşekkürlerim güzel gönlünüze ..pozitif ne güzel yürek ne güzel dost insanlık adına sanat adına ne büyük şansıız.... ve iyi ki varsınız iyi ki.. sevgim saygımla hep...selamlar..(güzel zarif eşinizede)
bakın kayalıklar nasıl da mutlu yine ıpıslak sarılıyor deniz ben de nefesimi tutardım böyle lacivert öpseydiniz
Ve nostaljinin kırmızı dudaklarından öpmüş sanki deniz... Dansın ahenginde ki dizeleri Kardanadam görmüş ve yazmış. Güne gelen başarılı dizeler ki son zamanlarda ruhunu saran tango esintileri harika gidiyor ağabeyim.
Sevgili kardeşim hani tangolu filmlerde kadın asılı kalır ya adamın boynuna bende tangonun o sıcak ve sürükleyici güzelliğinde asılı kalıyorum zaman zaman.
Millet oryantal yapsa da Celal abin ayrılamacak o eski tango pistlerinden :)))
güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum daima sevgi ve saygımla
Yazı rengini kırmızı yapacaktınız hani ağabey? Bir de öyle yapsanız da görsek. Zira resimle çok uyum sağlayacak.
Tebriğe geldiğime sevindim, bu şiir seçilmeyecekti de ne olacaktı? Ama mavi kurdela değil, asıl seçki işi olmalıydı ya neyse. Laf etmeyeyim fazlaca. Sonra iş sakata gidiyor.:))
TEBRİĞİMDİR TEKRAR CANDAN.
Kalimera tarafından 8/25/2010 1:19:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili kardeşim ilk başlangıçta kırmızı yapmıştım okuma zorluğu olmasın diye çevirdim rengini ama yine kırmızı yapıyorum çünkü gerçekten şiirin rengi kırmızı olmalı
kızıl bacaklı flamingo raksederken gitar eşliğinde beyaz tüller savrulur pelüş bir flamenko daha ister denizin dramatik bir şarkısıdır bu yağmura tutulmuş
körfezinde güllerine hasret bir burnun olacağıma pembe dudagında esrik bir şarkı olsaydım keşke son nakaratım unutulmuş
bakın kayalıklar nasıl da mutlu yine ıpıslak sarılıyor deniz ben de nefesimi tutardım böyle lacivert öpseydiniz
Zil,şal ve gül...tadında bir Endülüs raksını hatırlatıyor;fakat ardından laciverdi bir dünyaya kapıp koyveriyor okuru.Özellikle şu bent: "bakın kayalıklar nasıl da mutlu yine ıpıslak sarılıyor deniz ben de nefesimi tutardım böyle lacivert öpseydiniz" son yıllarda okuduğum en güzel hüsn-i talil örneği.Şairi kutluyorum.
Aşağıya inişimin batışımın saati;çünkü bir kez daha insanların arasına karışmak istiyorum.Bu arada zamanı olan birisi olarak konuşuyorum kendime.Keşke bu şiir hep bana ait olsaydı diye. Nez
Ve... İşte hakettiği seçkisini aldı! Biliyordum... Sayın Çalık yazamaz mıydı yâni!? Hem de âlasını... Efendim, takdirlerimi ve tebriklerimi bırakıyorum bu kez de... Saygıyla!
bu siir cok güzel , özellikle duygusu ve tinisi mukemmel, sarki gibi...ama sanki sert harflerin cok asiri kullanilmasi siirin duygusalligini bastirmis gibi..
kızıl bacaklı flamingo raksederken gitar eşliğinde beyaz tüller savrulur pelüş bir flamenko daha ister denizin dramatik bir şarkısıdır bu yağmura tutulmuş
merhaba ustam çok güzel bir şiirdi kutlarım o içten o samimi yüreğinizi aşkla kalın
hep farklı............ dönüp dönüp okutan,kardanadam imzalı şiirler................. seviyorum bu sayfayı,yüreğine sağlık dost............ tebrikler çokca..................
kutluyorum, sevgiler..