Vazgeçtim artık sen ,sen demekten Kayboldum rüzgarında,narında yandım Bir ömürlük şevkattı tüm muhteviyatım Çok gördünya,al oda senin olsun...
İstemem artık,senden geleni gayrı Senden gelsede yollar düşer ayrı Yoruldum sevgili,geçtim ben benden gayrı Şimdi hangi gönüldesin bilemem ama Bildiğim ruhun ızdırapta,her gece yanar gayrı...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AyRı /GaYrı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AyRı /GaYrı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vazgeçtim artık sen ,sen demekten Kayboldum rüzgarında,narında yandım Bir ömürlük şevkattı tüm muhteviyatım Çok gördünya,al oda senin olsun...
İstemem artık,senden geleni gayrı Senden gelsede yollar düşer ayrı Yoruldum sevgili,geçtim ben benden gayrı Şimdi hangi gönüldesin bilemem ama Bildiğim ruhun ızdırapta,her gece yanar gayrı...
Kayboldum rüzgarında,narında yandım
Bir ömürlük şevkattı tüm muhteviyatım
Çok gördünya,al oda senin olsun...
İstemem artık,senden geleni gayrı
Senden gelsede yollar düşer ayrı
Yoruldum sevgili,geçtim ben benden gayrı
Şimdi hangi gönüldesin bilemem ama
Bildiğim ruhun ızdırapta,her gece yanar gayrı...
Tebrikler,kısa ,öz,anlamlı...Saygılar....