Şairim; Bir kitabın da sonuna yaklaştık bak Adım adım, sayfa sayfa... Satır satır, mısra mısra. Aylardır, hep sabırla ilerledik Sona bir adım kaldı artık... Her on seneme bedel bir kitap. Yalnızca beş şiir kitabı sundum Yaş altmışa dayandı... Belki, yolun sonu değil Kabul et, kıvırma şimdi... İnsan ömrünün ortalamasına ne kaldı? Her ne kadar ömür Bizim elimizde değilse de, Vücudumuz da Bunu hissettiriyor... Saçlar hepten beyaza döndü, Yüzdeki kırışıklıklar bir bir çoğalıyor, Kalbimiz zorlamaya gelmiyor Sıkıştırınca, teklemeye başlıyor. Çevremizdeki öncüler, Yaşlılar azaldı. Her gün eksilip kayboluyor... Biz de artık, Onların sınıfına girdik Onların arasında fark edilmiyoruz. Onların safında, Namaza durur olduk... Kardeş, ağabey diyenler azaldı, “Amca” diyenler çoğaldı. “Dede” de diyenler var artık... Demek ki, Kafa kağıdımız yaşlanmış. Hazırlanmalı, Hazır olmalıyız. Belli mi olur? Kapımızı, çalıverirler aniden... Sessiz gemiye, Biner gideriz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SESSİZ GEMİ İLE YOLCULUK... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SESSİZ GEMİ İLE YOLCULUK... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sessiz gemiye her birimiz bineceğiz..yeterki ardımızda biz giderken aglayanlar bırakalım..değilmi üstat..asli vatana gülecegiz elbet...rabbe buluşmak vuslat bundan daha güzel ne var iki..ve unutma ki.her yaşın ayrı bir güzelliği vardır yeterki yüzümüzde o çizgileri sevelim...onlar bizim yaşadıklarımızdır...
Biz de artık, Onların sınıfına girdik Onların arasında fark edilmiyoruz. Onların safında, Namaza durur olduk... Kardeş, ağabey diyenler azaldı, “Amca” diyenler çoğaldı. “Dede” de diyenler var artık... Demek ki, Kafa kağıdımız yaşlanmış. Hazırlanmalı, Hazır olmalıyız. Belli mi olur? Kapımızı, çalıverirler aniden... Sessiz gemiye, Biner gideriz...
Evet hiç bir canlı olduğu doğduğu gibi kalmıyor değerli dost yürek,O anları yaşamakta güzel çok anlamlı güzel dizelerdi tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum.selam saygımla...