(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SARHOŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SARHOŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İbretlik bir manzara mısralarla veciz ifafelerle çizilmiş bu her gün her an yaşanmıyor mu Ve faturasını kim çekiyor düşünmek lazım Tebrikler selamlar hocam İçmeden sarhoş olanlara sözüm yok.)))
Birden kalkıp koştu yol ortasına Bir çığlık karıştı fren sesine, Bakılırsa cılız boş nefesine, Şu an son demini yaşıyor sarhoş
Geldi kontrol etti sağlık ekibi Kendi oldu yine kendi rakibi Daha ne sarhoşlar var onun gibi, Toplumsal yarayı deşiyor sarhoş. ----------------------- ELLERİNİZE DUYARLI YÜREĞİNİZE SAĞLIK TOPLUMUN BİR YARASI KAÇIŞ BELKİDE ÇÖZEMEDİİĞİ DERTLERDEN
Toplumsal bir yarayı ve tüm kötülüklerin kaynağı alkolün insanları ne hale getirdiğini şiir diliyle bu kadar güzel tahlil etmek ancak usta bir kaleme yakışırdı.
Tabii ki günahı herkesin boynuna ama, resimdeki duruma düşen zavallılar temiz bir toplumun yüzkarasıdırlar. Böyle bir görünüme Avrupa sokaklarının her köşesinde rastlayabilirsiniz ama Türkiye'de olması içler acısı...
Kuralları ve konuya hakimiyeti ile çok güzel bir gözlem şiiri ve hecenin bu tarz şiirlerde ne kadar etklı bir tarz olduğunu gördüm.
Mükemmel Mısralar.
Yüreğinize Bahar Çiçekleri Yağsın...
Yüreğiniz Ve Kaleminiz Sağolsun.
Kutlarım.
Sağlıcakla Kalınız.
Selamlar...