şiir gibi baksaydı gözler her bakış mutluluğa mazhar kalırdı alırdı başını sevinç her imgede
şiir gibi aksaydı nehirler her akış baharı temsil ederdi söylerdi bülbüller aşk şarkısını ekinlerin tam tamına olgunlaşması için nisan yağmuru yağınca
şiir gibi dursaydı insanlar kimse üzülmek nedir öğrenmezdi denenmezdi canlar üzerine bombalar güneş doğmaya yakınken cennete merhaba demek açıkken
şiir gibi saysaydı rakamları matematikçiler edebiyatın ne denli güzel estiğini bilirdi ve birlikte asabilirdi boynuna edebi ve dört işlem kokan tümceler avuçları mürekkep mürekkep kalem tutarken
şiir gibi olsaydı her şey meclislerde/evlerde hisler duygusuz kalmazdı gündüz vakti dalmazdı karanlığa aydınlıklar mum ışığında bile ay parlardı zamanında değeri anlaşılsaydı renk ve anlamların
................................................... Mehmet Selim ÇİÇEK 19 Mart 2010,,,14.15 Mardin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR GİBİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR GİBİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir gibi olsaydı her şey meclislerde/evlerde hisler duygusuz kalmazdı gündüz vakti dalmazdı karanlığa aydınlıklar mum ışığında bile ay parlardı zamanında değeri anlaşılsaydı renk ve anlamların
BEĞENDİM.HARİKA ŞİİRDİ KUTLUYORUM ŞAİRİ VE ŞİİRİ,TEBRİKLER.SAYGILAR.
SEN ŞİİR GİBİSİN SEVGİLİ ÖZEL YÜREK ETRAFINA DA BULAŞTIR ŞİİR HASTALIĞINI ZİRA YOK BÖYLE BİR GÜZEL HASTALIK BANA DA BULAŞTI HASTALIĞIN GEÇMEZ OLSUN DAİMİ KALSIN.....
şiir gibi olsaydı her şey meclislerde/evlerde hisler duygusuz kalmazdı gündüz vakti dalmazdı karanlığa aydınlıklar mum ışığında bile ay parlardı zamanında değeri anlaşılsaydı renk ve anlamların ....derin bir düşünce kutluyorum...esen kalın...
şiir gibi dursaydı insanlar kimse üzülmek nedir öğrenmezdi denenmezdi canlar üzerine bombalar güneş doğmaya yakınken cennete merhaba demek açıkken kutlarım şair dost...
şiir gibi olsaydı her şey meclislerde/evlerde hisler duygusuz kalmazdı gündüz vakti dalmazdı karanlığa aydınlıklar mum ışığında bile ay parlardı zamanında değeri anlaşılsaydı renk ve anlamların ...............
siir gibi konusuyorken sen nasil sair ruhlu olmam ben
sevgiyle dolu oldukca can ve beden
siir gibidir zaten bu evren bu sayfa da bastan sona sevgidir zaten...
cok cok güzeldi. bugünün en güzel siiri bence fikrimce. yüregine saglik sonsuz saygimla
Keşke olsaydı ah keşke olabilseydi hayat denilen zaman denilen de bir 'Şiir'.. O zaman hep yürek, duygu, dostluk güzellik olurdu.. Barındırmazdı içinde ne kötüleri ne de kötülükleri.. Hep sevgi kokardı buram buram.. Vefa, hatır gönül, saygı, öz, ruh olurdu.. Gerek olmazdı o zaman olmayanları, kaybedilenleri, özlemleri dile getirmeye, şiirler yazmaya.. Hayatın, gözlerin, yüreklerin kendi şiir olaydı.. Olaydı keşke iyi dilekleriniz, içinizden kaleme dökülenleriniz, işte o zaman hayat ömür denilenin de adı şair olurdu:)) Keyifle okudum dizelerinizi.. Saygı ve sevgilerimle...
sera. tarafından 3/19/2010 4:06:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
"şiir gibi dursaydı insanlar kimse üzülmek nedir öğrenmezdi denenmezdi canlar üzerine bombalar güneş doğmaya yakınken cennete merhaba demek açıkken
şiir gibi saysaydı rakamları matematikçiler edebiyatın ne denli güzel estiğini bilirdi ve birlikte asabilirdi boynuna edebi ve dört işlem kokan tümceler avuçları mürekkep mürekkep kalem tutarken"
harikasın şiir yürek ...:) sevgim saygım her daim tebriklerimle değerli şair dost sevgili meselci...
"şiir gibi saysaydı rakamları matematikçiler edebiyatın ne denli güzel estiğini bilirdi ve birlikte asabilirdi boynuna edebi ve dört işlem kokan tümceler avuçları mürekkep mürekkep kalem tutarken"
keyifle okudum. en çok da alındı yaptığım kısma bayıldım... ruhuna sağlık...
............. şiir gibi olsaydı her şey hisler duygusuz kalmazdı dalmazdı karanlığa aydınlıklar mum ışığında bile ay parlardı zamanında değeri anlaşılsaydı renk ve anlamların
harika bir şiir,'şiirgibi' şiir can dost..şairler bir savaşı başlatmaz,şiirler de..şairler cinayet işlemez,şiirler de..şairlerden diktatör olmaz..şairler ve şiirlerin kavgası sadece sözcüklerledir.. kutlarım.. sevgim ve saygımla..
şiir gibi olsaydı herşey..
senin emeğine daha çok yürek katılırdı.. emeğini tac ederdi başına seçki kurulu.. ve bizler..
ah üstümüze düşeni yapmada ne kadar bencil davranıyoruz..
şiirden alıyoruz ama şiire veremiyoruz..
şiirden sakladıklarımızı yüreğimizi incite incite cümlelere gömüyoruz..
yüzsüsüz biz..
emeğine sağlık güzel dostum..
yüreğine sağlık!...