(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
5N şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çark böyle döner de ondan... herkes güçlü olsa denge bozolur herkes zengin olsa fakirlik olmasa zenginin yanında kim çalışır... böyle derlerdi eskiden he vallaha derdik...öyle değilmiş...getirip bunuda kadere bağlamışlar... çark böyle dönüyor insanlar böyle arsız diyememişler hele bu devir kör tuttuğunu topal bulduğunu derrlerya öyle işte... insancıl düşünneler,çok çalışanlar ezmeyenler haram yemeyenler pek yükselemiyor kardeşim.. denge meselesi... güzel bir sorgulama şiiriydi eyvallah meselci.
semada beyaz dalgalar mümkünken, havadaki siyah dumanlar ne? ..............ÇOK ÇOK ÇOK NNNNNNN...DİYE DİYE KAFAYI YEDİKMİ NNN...YÜREĞİN VAR OLSUN ÇOK HARİKA...SELAMLAR...
Yorumlar süper bana diyecek söz kalmamış kahretsin geç kaldım:) neyse yine hayranlıkla okudum bir çok kez..hep daim olsun kalemin:) saygılar çimlerin melodisi..
* * * nasıl bile bile zulümlere karşı göz yumuluyor gündüz vakti ev, ev içinde soyuluyor?
semada beyaz dalgalar mümkünken, havadaki siyah dumanlar ne?
Yüreğine sağlık Mehmet Bey, gönülden kutlarım. Barış insanlığa yakışan en büyük değerdir. Düşmanlık hasta ruhların eylemidir, insanlığa uzanan bütün eller Yaradan tarafından kırılsın inşallah. Sağlıcakla kalınız.. sevgilerle.. barış içinde uzunca bir ömür dilerim...